Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو در مشهد سئو در مشهد

مقالات حرفه ای سئو سایت

چرا گوگل PBN ها را شناسايي و جريمه مي‌كند؟

براي شناخت با اهميت لغات كليدي در بهينه سازي اين نوشته‌ي علمي به شما سفارش مي شود.

در مرحله بعد از آن مبادرت به تايپ كردن محتواي يونيك و ديدني نمائيد. سئو در مشهد درين مرحله بايستي بسيار ظريف كار فرماييد. كوشش نماييد بدر محتواي خويش به هر سوالي كه ممكن ميباشد ذهن كاربر را مشغول نمايد جواب دهيد. از تكرار بيش تر از حد عبارات كليدي بپرهيزيد. به مكان آن ميتوانيد مساوي هاي مطلوب گزينش فرماييد. كارايي فرمائيد در جاهايي كه نياز ميباشد از تصاوير و فيلم هاي مطلوب به كارگيري فرماييد. بعد از اينكه فعاليت ساخت و ساز محتوا به انتها رسيد، مي بايست لينك و پيوند ها داخلي را ساخت و ساز فرماييد. شما ميتوانيد هر تعداد كه بخواهيد لينك و پيوند داخلي ساخت‌و‌ساز فرمائيد. ولي اعتنا داشته باشيد كه‌اين عمل را به طوري تماما طبيعي انجام دهيد. ما سفارش ميكنيم كه در يك نوشته ي علمي حدودا 1000 واژه و كلمه اي في مابين 3 تا 4 پيوند داخلي ساخت فرمائيد.

نكته اي كه بايستي براي برد فارغ از به كار گيري از بك لينك و پيوند به آن اعتنا ويژه داشته باشيد، مدير تارنما ميباشد. شما بايستي براي وبسايت خويش رئيس واحد تعيين نمائيد. چون براي برد در ساخت‌و‌ساز پيوند هاي داخلي مديريت تارنما بايستي احاطه كافي بر مجموع محتواهاي قبل تارنما داشته باشد. تا بتواند با استعمال از آن مبادرت به ايجاد محتواهاي نو نمايد و بتواند به آنان پيوند بدهد. به همين برهان تلاش نمائيد براي وب سايت خويش يك مديريت مشخص داشته باشيد. و از تغيير تحول رئيس اجتناب فرمائيد. در‌حالتي كه به هر دليلي بدون چاره به تغيير و تحول رئيس وبسايت مي باشيد، برهه زماني مدت موردنياز را در مشت رئيس نو قرار دهيد تا بتواند احاطه كافي بر كل محتواهاي جان دار در وبسايت پيدا نمايد.

چرا گوگل PBN ها را شناسايي و جريمه مي‌نمايد؟
گوگل الگوريتم هاي خاصي براي سكو بندي دارااست. غرض گوگل از توليد الگوريتم ها اين ميباشد كه مديران وب سايت ها جاي اين كه بر ارتقاء تعداد پيوند هاي داخلي و فرنگي وبسايت خويش متمركز شوند، تمركز مهم خويش را بر ساخت‌و‌ساز محتواهاي اختصاصي بفرد بگذارند. به عبارت ديگر، گوگل رغبت دارااست كه كيفيت شغل هاي توليدي را ارتقاء دهد. البته در كانال هاي PBN به هيچ عنوان توجهي به كيفيت محتواها نمي‌شود. يعني به هيچ وجه به ذوق و ذائقه استفاده كننده احترام نهاده نميشود. فقط با صرف هزينه ، مديران رغبت دارا‌هستند به مقصود مهم خويش يعني سودآوري برسند. ولي گوگل مي‌خواهد منفعت را در اجرو پاداش به همت مديران به آن كادو بدهد.

بك پيوند PBN

در به كارگيري از كانال PBN، مديران جاي اين كه سعي بر آشنايي استفاده كننده و سعي براي كسب رضايت وي داشته باشند، با ساخت‌و‌ساز پيوند هاي داخلي و فرنگي صرفا مي‌خواهند به فايده برسند. در واقعيت، گوگل تمركز مهم خويش را بر رضايت كاربر و كيفيت عمل قرار داده ميباشد. اين در حالي ميباشد كه رضايت كاربر و كيفيت محتوا دو عاملي ميباشد كه در كانال PBN ابدا به آن اهميت داده نمي‌شود. به همين برهان، برهان گوگل اين نوع تكنيك را كلاه سياه معرفي و آن را جريمه مي نمايد.

گوگل چه‌طور PBN ها را شناسايي مي‌نمايد؟
مهم‌ترين عاملي كه مي‌تواند باعث خواهد شد كه PBN از سوي گوگل شناسايي گردد تعداد بالاي پيوند هاي خروجي آن ميباشد. چون اكثر اوقات اشخاص با به كار گيري از اين نوع كانال ها در ساخت و ساز لينك و پيوند ها افراط مي نمايند. البته برخي اوقات ممكن ميباشد گوگل در شناسايي وبسايت هاي خلاف‌كار در گير نادرست گردد. ولي استدلال اساسي شناسايي و جريمه وبسايت PBN وجود بك لينك و پيوند هاي زياد ميباشد. ادله اساسي ديگر يكسان بودن IP و صاحب و مالك وب سايت هايي ميباشد كه به يكديگر لينك و پيوند مي‌دهند. فقط موردي كه قادر است مالك تارنما اساسي و وبسايت پيوند دهنده مشترك باشد، راجع به ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند هاي داخلي ميباشد. ولي در بك لينك و پيوند ها يا اين كه پيوند هاي فرنگي در‌صورتي‌كه IP يا اين كه صاحب هر دو تارنما مشترك باشد، مطلقا اين گزينه از سوي گوگل تحت عنوان PBN شناخته و جريمه ميگردد.

به چه شكل مي‌قدرت PBN هاي رسمي توليد (كه به وسيله گوگل شناسايي و جريمه نشويم)
استعمال از كانال بلاگ سري

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/15 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

سوالات سئو


در مسئله seo سوال هاي زياد ميباشد زيرا بهينه سازي مملو‌از سر و راز و فراز ونشيب ميباشد. سئو در مشهد  مملو‌از استاندارد و امتيازات مثبت و منفي ميباشد و كسي پيروز آن ميباشد كه از روش اصول و اخلاقي پيش رود.

سوالي كه براي همگي پيش مي‌آيد اين ميباشد كه seo چقدر دوران مي‌برد؟
دست اندركاران زيادي در طول سود تصاحب كردن بهينه سازي دخيل مي باشند و از كليه مهمتر واژه كليدي شما و واحد سنجش رقابت ميباشد. seo ممكن ميباشد ماه ها ارتفاع بكشد حتي يكسال ولي صد در صد شدني ميباشد و صرفا نياز به علم اين عمل و فرصت دارد. و هر چقدر لغات كليدي شما دشوار خيس باشد مقطع بيشتري نياز داراست, قدمت دامنه يك كدام از كارداران دخيل در طول سود گرفتم seo است. همينطور گويش تارنما و پباده سازي باصرفه وبسايت نيز از ساير عامل ها موءثر دراين مورد هستند.
پرسش دومين كه گشوده مطرح گرديده به وسيله اكثر اشخاص ميباشد.

بها سئوي تارنما اينجانب چقدر ميگردد؟
هنگامي نام از بهينه سازي به در ميان مي ايد دقت كليه به سمت كلمه و واژه كليدي ميباشد. چون كه پايه عمل seo ميباشد بها را مشخص و معلوم مي نمايد مدت را معلوم مي نمايد مشقت يا اين كه راحتي فعاليت بهينه سازي را معين مي نمايد. ارزش گذاشتن روي seo بر طبق مشقت يا اين كه راحتي واژه كليدي است . ارزش هاي بهينه سازي متغيرند و به عواملي زيرا لغات كليدي، محتوا ، بهينه سازي onpage بستگي دارااست و نمي قدرت مبلغ ثابتي را انتخاب كرد شايسته ترين فعاليت اين ميباشد كه با يك مشاور يا اين كه متخصص بهينه سازي تماس حاصل نماييد و از وي ارشاد بخواهيد.

آيا با وب سايت هاي پباده سازي گرديده با ورد پرس يا اين كه جوملا هم مي اقتدار سئوي وبسايت را بالا آورد؟
در جواب بايستي بيان‌كنم بلي مي اقتدار سئوي وبسايت هاي جوملا يا اين كه وردپرسي را هم باصرفه كرد و در نتيجه ها نخستين گوگل قرار اعطا كرد در صورتي‌كه الگوريتم ها و استانداردهاي درست طراحي وب و seo بدرستي پياده سازي شوند شما براحتي مي‌توانيد در حاصل نخستين گوگل قرار بگيريد.

اينجانب يك وب سايت فروشگاهي دارم و 1000 تا مال دارم آيا مي بايست كليه انها را ايندكس كنم؟
جواب اين پرسش آري مي‌باشد. در شرايطي كه ميخواهيد در گوگل درجه بالا داشته باشيد و كل محصولاتتان را در جستجوي يوزرها نشان دهد مي بايست براي تك تك توليدات خويش ورقه اي جدا از هم محتوا تهيه و تنظيم نماييد.

به كارگيري از يك‌سري تگ H1 در يك برگه مجاز ميباشد؟
استعمال از يكسري تگ H1 مشكلي ندارد البته با اين تگ مي‌خواهيم عنوان اصلي خيس را به گوگل و موتورهاي كاوش معرفي كنيم پس در حالتي كه چند دفعه از تگ H1 به كارگيري كنيم عنوان اصلي خيس خويش را از دست ميدهيم.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/14 ساعت: ۰۹ توسط:mashhadseo :

چگونه از كلمات كليدي سئو براي مرتب كردن سايت تان استفاده كنيد؟

كلمه ها كليدي مدام‌سبز seo: چطور مي قدرت فهميد سئو در مشهد كه بارداريم يا اين كه خير.
لغت ها كليدي موضوعي seo: فيلم X در پايان اين هفته نمايش شد.

 

كلمه ها كليدي و لغت ها اصلي در seo
در حالتي كه براي پاك كردن منزل و تنظيم وسايل داراي ربط قصد خريد داشته باشيد، معيارهاي تان احتمالا اين موردها ميباشند:

هزينه اين فعاليت چقدر ميباشد؟

آيا آنان از محصول ها طبيعي به كار گيري مي‌نمايند؟

آيا آن ها در حين‌بندي انعطاف‌پذير مي‌باشند؟

در اين زمينه، محتوايي كه نقشي در تصميم آخرين تان ايفا مي‌نمايد، برنده خواهد بود. به صورت خلاصه، به غير از كلمه ها كليدي seo، كلمه ها اساسي هم قوانيني براي توليد ترافيك مو جود و تغيير و تحول جهت آن براي مخاطب آماده مي نمايد.

نمونه‌ها:

لغت ها كليدي در seo: تهيه و تنظيم كفپوش مطلوب براي زيرزمين
لغات اصلي در بهينه سازي: طرف داران به آبميوه، ميزباني

چه‌طور كليد كلمه و واژه‌هاي درست را گزينش فرمائيد؟
اين مراحل براساس نيازها و محدوديت‌هاي شما انتخاب مي‌شود و ميتواند چهار ساعت يا اين كه حتي چهل ساعت ارتفاع بكشد و شما ميتوانيد براي تعيين كليد كلمه و واژه ها و تحقيق روي آن هزينه بپردازيد. در شرايطي كه درخصوص پژوهش ها لغت ها كليدي seo رشته خويش دور از شوخي ميباشيد، اين يك پيشگفتار سريع براي يافت كردن شايسته ترين كلمه ها كليدي براي seo وبسايت تان ميباشد ميباشد.

۱. كارتان را با لغات كليدي آغاز نكنيد: پيش از اينكه seo يا اين كه بازاريابي را استارت نماييد، تنها به تفكر استفاده كننده باشيد. از مقصود كاوش مشتريان خويش، با خبر گرديد. پيش از اينكه به ابزارها، seo و صفحه ها تارنما خويش بپردازيد، عملكرد نمائيد با مشترياني كه به آن ها سرويس مي‌كنيد و جايگاهي كه در آن قرار داريد، ملازمت و فهم حقيقي وواقعي كسب فرماييد.

۲. يك ليست از كليد كلمه‌ها seo بسازيد: با به كارگيري از آنچه در مرحله نخستين به دست آورديد، به يار و همدم آنچه در رابطه نيازهاي مشتريان و چاره‌هاي كسب‌وكار خويش ميدانيد، يك ليست نخستين از كلمه ها و عباراتي را كه به صورت موءثر شما‌را تعريف مي‌نمايند، تنظيم نماييد.

۳. داده‌هاي كليدواژه seo مو جود را عده‌آوري فرماييد: (در حالتي كه وبسايت تان يك سري سال ميباشد كه سرگرم كار ميباشد): يك فهرست از آنچه اينك ترافيك را به تارنما شما هدايت مي‌نمايد، تنظيم فرمائيد. در اينجا يك سري ابزار مرتبه‌بندي كليدي وجود دارا هستند كه مي توانند درين مرحله به شما ياري نمايند:

Google Search Console
Ahrefs
SEMrush
Moz Keyword Explorer
۴. فهرست عبارات كليدي seo خويش را با به كارگيري از ابزارهاي متفاوت ساخت‌و‌ساز نمائيد: با جستجوي تيم هاي نو كليد كلمه seo ، هم معني ها، اصلاحات متداول و لغت ها كليدي طولاني، ليستي را كه از روند 1 تا 3 ساخته ايد، توسعه دهيد. بالاتر از مورد ها روايت شده در ابتدا، اين ابزارهاي كاوش كلمه ها كليدي بهينه سازي، به شما ياري مي نمايند تا ليست بزرگي ساخت‌و‌ساز نمائيد:

KeywordTool.io
AlsoAsked
Answer The Public
Keywords Everywhere (within Google search results)
Infinite Suggest
KWFinder
۵. كلمه ها گروهي را با قصد كاوش در seo تعيين نماييد: كلمه ها كليدي seo خويش را به شكلي دسته‌بندي نمائيد كه براي شما و هر كه ديگري كه ممكن ميباشد به آنان نگاه نمايد، بي آلايش و موءثر باشد. اين قادر است با دقت به نوع، مسئله، فاز قيف فروش، يا اين كه هر طريق ديگري كه براي شما منطقي باشد، صورت پذيرد.

۶. نقشه عبارات كليدي seo براي محتوا: ۱ تا ۴ واژه كليدي ابتدايي را براي غرض قرار دادن هر برگه براساس يك تعادل ظريف در ميان دشواري كليد واژه و كلمه، رابطه و وسعت كاوش تعيين نماييد (با در لحاظ به دست آوردن سهم كليك ارگانيك). كلمات داراي ارتباط در seo را از لحاظ معنايي براي ياري به حمايت از لغات كليدي اول در seo تعيين نمائيد.

۷. تمامي چيز را مجدد تكرار فرماييد: وقتي كه استراتژي كليد كلمه seo شما اجرا شد، گوگل برخورد نشان داده و شما توانا به توده‌آوري داده‌هاي كافي و تكرار آن ميباشيد. ولي به‌اين مسئله، سئو موتور كاوش (seo) گفته نمي‌شود.

به چه شكل از كلمه ها كليدي بهينه سازي براي تروتميز كردن وبسايت تان به كارگيري فرماييد؟

 

بهينه سازي سئو


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/13 ساعت: ۱۰ توسط:mashhadseo :

محتوا نويسي از روي عكس

براي دور انديشي از نوع ذوق و سليقه كاربر و ساخت و ساز محتواي مطلوب بهتر ميباشد سئو در مشهد  حواسمان را نسبت به بعضا نكات و مختصات پايين عده‌خيس كنيم.
1. يك اينكه هيچ گاه تارنما رقباي‌ خويش را از خاطر نبريد. اين نكته را كشف نماييد كه مخاطبين چه محتوا و موضوعي را بيشتر درين تارنما‌ها كاوش كرده‌اند و حتي آنها‌را با اشخاص ديگري هم به اشتراك گذارده اند. ولي اين به‌اين معني وجود ندارد كه شما مي‌توانيد از محتواي وب سايت ديگري اسكن برداري فرماييد يا اين كه مطلبي بسيار مشابه به آن را ايجاد نمائيد، بلكه شما تنها ميخواهيد با مدل محتواي گزينه عشق و علاقه و ديدني براي كاربر آشنا گرديد و بعد از آن مدل محتوانويسي منحصر به فرد‌به شخصي را براي خودتان برگزينيد.

2. دو اينكه عبارات كليدي در حوزه ي يادگرفتن محتوانويسي وب سايت از قيمت و اهميت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشند. امروزه گوگل با ارائه ي برخي از خدمات، ليست كلمه ها و تيتر هايي كه بيشترين سرچ را از سوي يوزرها داشته اند را در دست شخص محتوانويس قرار ميدهد. با فايده گيري از اين خدمات كه يك كدام از كاربردي‌ترين ابزار در سئوسازي محتوا ميباشند، متوجه اين اساسي خواهيد شد كه عمده نياز مخاطبان در مسئله عمل شما چه چيزي است و آن‌گاه با مقصود گذاري و با به كارگيري از ترفند‌هاي زيادي كه از فراگيري محتوا نويسي وب سايت حافظه گرفته ايد، محتوايي درخور و مطلوب ساخت‌و‌ساز فرمائيد.

3. سه اينكه در عمل خويش به يك پيشگو تبديل گرديد و همواره بر آن باشيد كه نياز يوزرها را تشخيص دهيد. از جمله هنگامي كه قرار ميباشد از يك محصولي به وسيله شركت پر اسم و رسم و معتبري در دنيا رونمايي ‌خواهد شد، بي شك عموم با گاز مبادرت به كاوش و فراهم نمودن اطلاعاتي درباره با آن متاع خواهند نمود، لذا در صورتي شما مالك اينترنت سايتي مربوط به جنس جديد وارد مي‌باشيد، بايد اول نفري باشيد كه داده ها ظريف و جامعي از آن را در وبسايت خويش آپلود مي‌كنيد. با اين فعاليت تارنما شما سريعا شناخته گرديده و ارتقاء مي‌يابد.

 

طرز محتوا نويسي براي وب سايت
بيش تر از 90 درصد سايت ها كه دارنده كسب و فعاليت آنلاين ميباشند. يكي‌از اصول كاري آنها محتوا نويسي براي وبسايت كسب و كارشان ميباشد.مطلقاً پرسش شما اين ميباشد كه چطور براي كسب و فعاليت خويش محتوا بنويسم؟ به هيچ وجهً در زمينه‌ي چه چيزي بايستي محتوا بنويسم؟ آيا براي كسب و عمل اينجانب مي قدرت محتوا ساخت و ساز كرد؟

بايستي به شما بگوييم كه آري، پاسخ پرسش شما اينجاست.

در محتوا نويسي، مي بايست محتوا را از لهجه خودتان بنويسيد، چون مخاطبان بيش خيس مي پسندند. بهتر ميباشد مطالب معمولي و قابل ادراك باشد و از مطالب پيچيده به كار گيري نكنيد. محتوايي كه شرايط ترجمه اي داشته باشيد، يك محتواي مخاطب پسند وجود ندارد. علت اي در مخاطب براي تلاوت ادامه مطالب ساخت نمي نمايد. محتوا نويسي مي‌تواند به طور يك محتواي صوتي، پادكست، متن، كليپ باشد. در صورتي‌كه از هر 4 گزينه محتوا تهيه و تنظيم نماييد كه عالي ميگردد.

محتوا نويسي

رعايت مهمترين نكات در محتوا نويسي
رعايت اين نكات در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، ياري شاياني به پيشرفت شما در طرز محتوا نويسي، هنگامي كه براي آن صرف مي كنيد و زيبايي متن هايتان خواهد داشت.

 

ساخت محتواي نو
اولي عمل اين ميباشد كه به سراغ وب سايت هاي فرنگي برويد و مطالب آن را ترجمه فرمائيد و با بياني بي آلايش محتوا را توليد نمائيد. اين عمل سبب ساز ميشود از محتواهاي تكراري دوري گردد و مطالب نو شما‌را با بقيه رقبا متمايز مي نمايد. يك كدام از شايسته ترين شيوه هاي ساخت و ساز محتواي تازه ميباشد. هنگامي در تارنما فرنگي در‌پي محتوا مي باشيد به تاريخ منتشر شدن محتوا نيز اعتنا نمائيد. كافي ميباشد يه خرده در گويش فرنگي مسلط باشيد و يا اين كه يك سري ترجمه كننده را به فعاليت بگيريد.

 

محتوا نويسي از روي عكس
اين فعاليت مقداري به هوش و خلاقيت شما بستگي داراست. شما ميتوانيد با اعتنا به كسب و كاري كه در آن عمل مي‌كنيد. با دقت به عكس ها، مطالبي را از باطن عكس ها منتشر فرمائيد. اين ساخت‌و‌ساز محتوا اين اطمينان را به شما مي‌دهد كه در هيچ سايتي چنين محتوايي نيست.

 

تحقيق و جست و جو
محتوا نويسي درين مرحله بدين شكل ميباشد كه شما ميتوانيد از نظرسنجي، تست و مطالعه جمعيت شناختي اشخاص مصرف كننده و ... يك محتواي خاص ايجاد نمائيد. يك فعاليت پژوهشي براي توليد ها خويش انجام دهيد.

 

فراگيري
مي‌توانيد يك محتواي آموزشي ساخت و ساز نمائيد. ايجاد محتواي آموزشي بسيار آيتم پسند يوزرها مي‌باشد. اين نشان ميدهد شما چقدر گوناگون مي باشيد و مختلف فكر مي‌كنيد. محتوا نويسي آموزشي بسيار باارزش ميباشد. مطمئن باشيد اكثر يوزرها پيرو محتواهاي آموزشي ميباشند. اين مثال محتوا بازخوردهاي مثبتي خواهد داشت.

 

سوال و جواب
يك كدام از مهم‌ترين نكات محتوا نويسي توليد سوال و جواب ميباشد. در شرايطي كه در وبسايت خويش يك قسمت سوال و جواب و يا اين كه حيث سنجي فعال سازي نمائيد. مي‌توانيد كليه سوال ها را گردآوري فرماييد و به آنها جواب دهيد و به طور يك محتوا در تارنما خويش قرار دهيد. يك ايجاد محتوا ي بسيار معمولي و ريلكس براي رفع نياز يوزرها ميباشد.

 

بازنويسي در محتوا نويسي
چنانچه پيش از اينً يك محتوايي را در وب سايت قرار داده ايد پس از سپري شد يك دوران ميتوانيد محتوا را بازنويسي نماييد. حتي در‌صورتي‌كه از وب سايت هاي ديگر محتوا مي نويسيد و قصد داريد براي وبسايت خويش به كار گيري فرمائيد. در كل تاءمل اسكن كردن را از رمز خويش خارج فرماييد. ميتوانيد با بازنويسي كردن مطالب و افزودن توضيحات ديگر و يا اين كه بي آلايش خيس كردن مطالب يك محتواي تازه ايجاد فرماييد. اعتنا نمائيد بايستي يك محتواي ارزشمند باشد چون در غير اين شكل يك فعاليت بيهوده تلقي ميشود.

 

اشتراك گذاشتن محتواي تارنما
همانطور كه متوجه شديد به اشتراك گذاشتن محتوايي كه چشم نشود به عبارتي بهتر كه به هيچ عنوانً نوشته نشود. براين اساس مي بايست محتوايي كه ايجاد مي‌كنيد در همگي ي شبكه‌هاي‌عمومي مانند: توئيتر، صورت بوك، لينكدين و گوگل پلاس منتشر نماييد. محتواي ويديويي را در اينستاگرام، تلگرام و ... هم ميتوانيد به اشتراك بگذاريد.

 

لينك و پيوند گذاري براي ارجاع به صفحه ها ديگر
اعتنا فرمائيد در محتوا نويسي بهتر ميباشد از لينك و پيوند ها به كارگيري نمائيد. هر محتوايي كه در وب سايت منتشر ميكنيد به صفحه هاي داخلي و دسترسي به بقيه محتواها پيوند قرار دهيد. حتي مي‌توانيد به صفحه هاي فرنگي هم لينك و پيوند ساخت و ساز نماييد. براي مثالً براي ارجاع به وب لاگ ها، تلگرام و يا اين كه اينستاگرام پيوند توليد نماييد. پس قطعاً پس از تايپ كردن محتوا و قرار دادن آن در وبسايت وقت بگذاريد و لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي ساخت نماييد. اين سبب ساز ميشود بازديد از وبسايت شما بالا برود.

 

به صورت منظم محتوا ساخت فرماييد
مي بايست براي محتواي خويش زمانبندي داشته باشيد. مورد نياز وجود ندارد شما هر روز وسعت متعددي از محتوا را در وب سايت خويش قرار دهيد. شايد ساخت و ساز محتوا و قرار دادن آن در تارنما هفته اي سه توشه كافي باشد. تمامي ي ما ميدانيم كه رقبا هيچ زمان بدون شغل نمي مانند و براي جذب مخاطبان و تبديل آن‌ها به مشتري و همينطور تبديل مشتريان گذشته به مشتريان داراي تعهد در اكنون كوشش ميباشند. پس بايستي يك محتواي با ارزش ساخت نماييد. ساخت و ساز محتواي زياد البته نامناسب هيچ تاثيري ندارد و حتي بي خودي مي‌باشد ولي ايجاد محتواي با ارزش البته معدود بسيار موءثر خيس فعاليت خواهد كرد.

 

برقراري رابطه با مخاطبان
در محتوا نويسي رابطه بسيار اساسي ميباشد. بايستي با كساني كه از وبسايت شما بازديد مي نمايند و يا اين كه خريد مي نمايند و از مشتريان شما مي باشند يك قسمت براي رابطه ساخت‌و‌ساز نماييد. اين رابطه به شما در ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت خوب خيس امداد مي نمايد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/11 ساعت: ۰۷ توسط:mashhadseo :

محتوا چيست؟ و توليد كننده محتوا كيست؟


محتوا چه چيزي است؟
محتوا در تمدن هاي لغت به معاني مختلفي مضمون‌ شده‌است. سئو در مشهد محتوا يك قضيه اصلي در ديجيتال ماركتينگ ميباشد

در تمدن فارسي عميد محتوا در معناي “ آنچه باطن چيزي جاي دارد “.

محتوا در عربي (محتوي) و در گويش لاتين (content) مي باشد.

اينك واژه و كلمه محتوا (content) را به صورت هاي، مدير محتوا (content management)، بازاريابي محتوا (content marketing)، استراتژي محتوا (content strategy) و … زياد مي‌شنويم.

تمجيد محتوا
هرگونه ابزاري كه قصد انتقال يك مورد يا اين كه يك هدفي را به‌دنبال داراست با محتوا اين قضيه رخداد ميفتد.

اما اينجانب محتوا را اين چنين تمجيد ميكنم:

” محتوا ارائه داده ها به مخاطبان براي يك غرض رقم خورده از روش يك شبكه و فرم معلوم ميباشد.”

اكثر عموم فكر ميكنند محتوا تنها به نوشته هاي ميگن البته اين صحيح وجود ندارد.

محتوا گونه هاي گوناگوني دارااست مي تواند متن يك نوشته در هر نوع شكلي مثل مطلبي كه شما مي خوانيد، خبر نامه ها و… يا اين كه يك ويدئو، پادكست، اينفوگرافيك و… .

 

محتوا داري 5 عنصر اصلي ميباشد:
داده ها

به‌اين معنا كه هر محتوا دارنده چه اطلاعاتي بايستي باشد.

غرض

مقصود شما از اين محتوا چه مي‌باشد.

كاربر

استفاده كننده اين محتوا شما چه اشخاصي مي‌باشند.

فرم

فرم و صورت محتوا شما چه‌گونه ميباشد.

شبكه

رويه هاي ارتباطي اين محتوا چه شبكه هايي مي باشند. از جملهً در صورتيكه كليپ ميباشد مي‌قدرت از آپارات، يوتيوب و … استفاده نمود.

پس بطور معمولي مي‌اقتدار ذكر كرد محتوا را مي‌اقتدار به هرشكلي درآورد و هريك از انواع آن يك‌سري استفاده كننده خاص خويش را دارا هستند.

سازنده محتوا كه مي باشد؟
سازنده محتوا كسي ميباشد كه محتوا را مهيا مي‌نمايد. يك توليد كننده محتوا مي بايست بداند چه چيزي را از چه طريقي به چه كسي يا اين كه افرادي ميخواهد بگويد.

سازنده محتوا در مورد هايي كه ماهر است مبادرت به ساخت و نشر محتوا با هدفي خاص مي‌كند.

وظيفه سازنده محتوا در اينترنت
اين گزينه قادر است در دو مجموعه تقسيم بندي گردد:

1- آفريننده محتواي هدفمند
در واقعيت اين شخص مي بايست با هدفي خاص كه به كسب‌ و فعاليت ربط دارااست مسئله محتواي خويش را گزينش نمايد. براي مثالً هر كه فروشنده افزونه مي باشد بايستي مبادرت به تايپ كردن يادگرفتن يا اين كه تكنولوژي هاي تازه همين حوزه نمايد.

2-آفريننده محتوا پرمخاطب
بيشتر در ادامه نشر مطالبي ميباشد كه بتواند آمار وبسايت خويش را بالا چيره شود. و خودشان محصولي ندارند و با به چنگ آوردن تبليغات از جاهاي ديگر به كسب درآمد بپردازند. مثل تارنما زوميت كه صرفا به ساخت و ساز محتواي ديدني پرداخته و از روش تبليغات كسب درآمد مي‌نمايد.

مهارت مورد نياز براي تبديل شدن به يك آفريننده محتوا فن‌اي
اشراف بر يكي‌از سيستم هاي رئيس محتوا (CMS)
سيستم‌هاي رئيس محتواي متعددي وجود داراست. كه از مهمترين‌ آن ها قادر است به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود. كه وردپرس از طرفداراي بيشتري برخورداره و در كشور‌ايران هم بسيار بيشتر از جوملا دارااست از وردپرس به كارگيري مي‌گردد.

يك سري ويدئو در تارنما مي‌باشد كه ميتوانيد براي يادگيري اول از آن به كار گيري فرمائيد. به بخش يادگرفتن وردپرس رجوع‌كنيد.

شناخت با فتوشاپ
فتوشاپ يك فرمان جدانشدني از محتوا ميباشد. شما هر نوع محتوايي بخصوص متني را بخواهيد بنويسد بايستي از فتوشاپ براي پباده سازي عكس ها يا اين كه دست كم واترمارك عكس از آن به كار گيري فرماييد. (واتر برند در معناي گذاشتن لوگو يا اين كه اسم مارك شما بر روي عكس يا اين كه ويدئو ميباشد)

تايپ آبادي انگشتي
با فضايي كه شما مي خواهيد در آن عمل فرماييد در صورتي‌كه اين آيتم واجب نباشد قطعاً از اهميت بالايي برخوردار‌است. براي فراگيري تايپ قريه انگشتي ميتوانيد به وبسايت تايپو مراجعه‌كنيد و با دستكم دوران روزي 10 دقيقه در يك ماه ميتوانيد به راحتي تايپ سريع را حافظه بگيريد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/10 ساعت: ۱۲ توسط:mashhadseo :

تجزيه و تحليل جستجوي موبايلي

لغات جستجوشده با سكو ي بالا
چه كلمات جستجوشده اي بيشترين ترافيك را به سوي تارنما شما هدايت نموده است؟ سئو در مشهد به قسمت Queries برويد و Clicks و Impressions را گزينش نمائيد. براين اساس مي‌توانيد داده ها داراي انسجام و قابل اطميناني در امر كلمات كاوش گرديده بوسيله مخاطب موبايلي فعلي شما و عباراتي كه دارنده بيشترين نرخ كليك مي‌باشند، به دست مي‌آوريد:

صفحات با مرتبه ي بالا
به نصيب Pages برويد و Position را تعيين نمائيد. در‌اين قسمت مي‌توانيد كاغذ هايي كه منجر چشم شدن بيشتر سايت شما از روش تلفن همراه، گرديده اند را ملاحظه كنيد.

صفحه ها با سكو ي بالا اما نرخ كليك تحت
در بخش گزارش Search Analytics، روي Pages، آن‌گاه Clicks، آن گاه CTR و در پايان Position كليك فرماييد. بنابراين مي‌توانيد كاغذ هايي كه مرتبه ي بالا دارا هستند اما لزوماً نرخ كليك بالايي ندارند را گزينش فرمائيد. اين حاصل قادر است نشان دهنده ي چگونگي اكران داده شدن قسمت هاي مرتبط با تارنما شما در حاصل كاوش موبايلي، مانند محتواي متاي سئو نشده، باشد.

اين صفحه هاي را به صورت دستي در تلفن همراه كاوش فرماييد و مشاهده كنيد كه چرا نرخ كليك آن ها تحت ميباشد.

جستجوي كليدواژه هاي موبايلي
هم اكنون برهه زماني آن رسيده ميباشد كه پتانسيل كاوش شدن به وسيله يوزرها را، براي كليدواژه هايي كه جديدا در نسخه دسكتاپ سايت خويش به عمل برده ايد، و همينطور كلمات كاوش گرديده ي به دست آمده (در قسمت هاي قبلي) كه اكنون آيتم مقصود قرار نداده ايد، تحليل فرماييد.

Keyword planner
با به كارگيري از Keyword planner گوگل، ميتوانيد گزينش نماييد كه هر يك‌سري وقت يكبار كليدواژه هاي كنوني و كليدواژه هاي احتمالي در موتورهاي كاوشگر موبايلي كاوش مي‌شوند.

هنگام جستجوي يك كليدواژه ي خاص، با مقايسه ي search volume trends با mobile trends مي‌توانيد ترازو محبوبيت آن كليدواژه را در تلفن همراه بررسي نمائيد:

حين اين مقايسه، با ارتقا بازه زماني ي هنگامي مي‌توانيد ترازو ارتقاء يا اين كه كاهش محبوبيت يك عبارت جستجوشده را در سالهاي اخير آناليز فرمائيد:

بخش ديگري كه بايستي ارزيابي نماييد تب Keyword ideas ميباشد، كه تني چند از كليدواژه هايي كه با عبارت كاوش گرديده ي متبوع به نوعي رابطه دارا‌هستند را اكران ميدهد:

خصوصيت Autocomplete گوگل (بي نقص كردن اتوماتيك لغت ها) در تلفن همراه

علاوه بر استعمال از Keyword Planner، شما بايستي خودتان هم يكسري كاوش را به طور دستي انجام دهيد. خصوصيت Autocomplete گوگل يك ابزار داراي فايده براي جستجوي كليدواژه ها ميباشد. روش ي فعاليت اين ابزار اين چنين ميباشد كه بر طبق آنچه ديگر يوزرها كاوش كرده اند، عبارتي كه ميخواهيد سرچ فرمائيد را حدس ميزند، و به همين عامل به خير نشان دهنده ي خلق و خوي يوزرها در جستجوهاي اينترنتي ميباشد.

تحليل نسخه موبايلي و دسكتاپ سايت رقبا

ديدن و نظارت كردن صفحات وب سايت رقبا، با هر ساختاري كه براي نسخه دسكتاپ يا اين كه موبايلي خويش در لحاظ گرفته باشند (در رابطه با ساختار صفحه ها سايت ها، در نوشته‌ي‌علمي ي بعدي تماما توضيح خوا‌هيم اعطا كرد)، ميتواند براي شما بسيار داراي فايده باشد. محاسبه اين تارنما ها، ميتواند براي تشخيص هرگونه تفاوت در بين نسخه گوشي يا اين كه دسكتاپ سايت ها در استفاده كليدواژه ها، به پژوهش ها شما راجع به كليدواژه ها ياري دهد. اين مبحث را در نوشته‌ي علمي ي بعدي ادامه خوا‌هيم بخشيد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/9 ساعت: ۱۰ توسط:mashhadseo :

مثال از ايده‌هاي توليد محتوا بر اساس محتواي چگونگي:

يكي‌از شيوه‌هاي ايده‌پردازي از فرمت نوشته‌علمي چگونگي:

نمونه از ايده‌هاي ساخت و ساز محتوا بر طبق محتواي چگونگي:


هم اكنون شما خودتون ملاحظه كنيد تعدادي تا عمل و كار ميباشد سئو در مشهد كه در صنعت و كسب‌وكار موردنظرتون ميشه در موردش ساخت‌و‌ساز محتوا نمائيد و چقدر ميشه ايده‌هاي گوناگون از موردها جزئي و كلي براي ايجاد محتوا ازش به كار گرفت.
۵- منبع محتوا را تعيين فرمائيدشما براي اينكه محتوايي را بنويسيد ميتونيد از يكسري منبع گوناگون استعمال نمائيد. يكي‌از مهم ترين قسمت‌هاي ساخت محتواي كيفيت عالي گزينش صحيح منابع ميباشد. به دليل آنكه اصولا كاربر‌ها به‌دنبال محتواي موثق و قابل اعتماد مي باشند و شما با استناد به منابع داراي اعتبار ميتوانيد كيفيت مطالب رو ارتقا دهيد. اما بماند كه بخشي از محتوايي كه شما ساخت ميكنيد مي بايست نظارت و تأليف شما باشد. اشكال منابع قابل به كار گيري براي ساخت و ساز محتوا:
كتاب‌هاي مرجع و مجلات چاپيمقاله ها علمي و پژوهش‌هاي آكادميكبلاگ‌هاي فارسي و انگليسيشما بايستي بتونيد رفرنس‌ها و منابع آپديت و جديدي را از كاوش‌هاي گوگل غربال نمائيد و افزون بر آن براي سنجش ترازو اعتبار رفرنس‌هاي آنلاين يه عمل معمولي مي‌شه انجام اعطا كرد. اونم اينه كه از اينترنت‌وبسايت الكسا يكسري تا پارامتر رو بررسي فرماييد درصورتي كه كه مطابق با استانداردهاي شما بود اون اينترنت‌وبسايت رو تحت عنوان منبع محتوا به كارگيري فرمائيد.
۶- اصول عنوان نويسي رشته‌ايمجموع زحمتي كه شما براي ساخت محتوا ميكشيد در تيتري كه مي‌نويسيد خلاصه ميشه. يعني در‌صورتي‌كه بتونيد يه تيتري بنويسيد كه كاربر طرز كليك كنه و محتواتون رو بخونه يعني مي‌تونيد بگيد كه برنامه كودكان رو بدون نقص انجام داديد. از قديم ميگن عمل آن كرد كه به پايان رسانيد. اگه يه عنوان خوب نزنيد احتمال چشم شدن محتواتون رو تا حد متعددي از دست خواهيد بخشيد. حال براي اينكه ما يه عنوان خوب داشته باشيم دو تا عمل مي بايست انجام بديم. ۱- ساختار تتيرمون را صحيح بچينيم ۲. يسري اصول روانشناسي را تو عنوان زدنمون رعايت كنيم.
ساختار استاندارد عنوان:تعداد عبارات با صرفه در عنوانمنزلت به كار گيري از كليدواژه در عنوانبه كارگيري از علائم نقارشياصول عنوان نويسي:درين زمان اموزش ساخت‌و‌ساز محتوا، ما مجموع اصول عنوان نويسي را توي ۴ تا اصل توده كرديم كه كارتن را هم خيلي بي آلايش ميكنه. شما تو تيترت يا اين كه بايستي يه وعده گرانبها به اين يا اين كه مخاطبت را از يه درد صحيح حسابي نجات بدي. از طرف ديگه يا اين كه بايستي شم كنجكاويش را تحريك فرمائيد يا اين كه بتونيد جامعيت با آموزش يه زمينه را نشون بديد.


اصول عنوان نويسي۷- فن‌اي بنويسيدشما بايستي محتوايي كه ايجاد ميكنيد را طبق يه ساختار استاندادر براي صاحب كار مهيا فرمائيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/8 ساعت: ۱۰ توسط:mashhadseo :

محتواي خوب بر پايه سوژه جذاب استوار است

يكسري تصوير باطن محتوا به كارگيري كنيم؟

با اينكه پاسخ مشخصي براي اين نگراني نيست ولي مي‌گردد تا حدودي حدس زد  سئو در مشهد كه با چه تعداد واژه و كلمه روي دوش رقبا مي‌نشينيم.  پيش از هرچيز مي بايست بگم كه پرسوناي استفاده كننده دراين مورد تماما تاثير گذاره. زماني نوشته ي علمي علمي منتشر مي‌كنيد موقعيت تان با زمانيكه يك قضيه روز رو آناليز مي كنيد تماما متعدد ميباشد.

 


يك محتوا در حالتي‌كه بتواند با دستكم مقاله حق مقاله را ادا نمايد طبيعتا مقام بهتري نزد مخاطبان نادر شكيبايي و برنا مدرن بازي ميكند. خلل اينجاست كه رقابت دراين مورد بسيار مشقت بار خيس از قبل ميباشد.

پرداختن به زواياي گوناگون يك كليدواژه فقط در قالب يك محتواي نسبتا زياد ممكن شده‌است. ديگر نميتوان به سوال ها و نياز كاربر در يك محتواي 300 واژه و كلمه اي جواب اعطا كرد.

 


اكثر اوقات اشخاص روي پركردن كاغذ با كلمه ها تمركز ميكنند. نوشته هاي بلند  با تعداد كلمه ها زياد لزوماً سبب قرارگيري در حاصل فراتر نمي‌شود. طبيعي ست كه محتوي بي نياز با محتواي زياد تفاوت چشمگيري دارااست. درصورتي كه متمايز باشيد گوگل و مخاطبان تان قدر شما‌را خواهند دانست.

 


يك محتواي خوب وزن كيفي دارااست و خير مقداري. البته بطور معمول رقباي شما روي كليدواژه ها بصورت عميق خيس محتوا نويسي كرده اند. پس ناچاريد وسعت محتواي خويش را در عوض آنان بالا بياوريد تا قدرت رقابت پيدا نمائيد.

 


سخن انتها در رابطه محتوا نويسي خوب

براي محتوا نويسي خوب نياز وجود ندارد در كلاس ها و كارخانه هاي اين رشته كمپاني فرمائيد. شما بيشتراز هرچيز نياز داريد بنويسيد. بنويسيد و گشوده هم بنويسيد!!

 


نوشته رديف فقرات و شالوده و شالوده هر نوع محتوايي ميباشد . مدام كيفيت كارتان را مد حيث خويش قرار دهيد. مشغول محل تايپ كردن نباشيد. مشغول خويش تايپ كردن باشيد . يه خرده كه به تايپ كردن بپردازيد ، عبارات خويش براي نوشته شدن در صف مي ايستند. صرفا مايحتاج ميباشد مراقب باشيد كه بازي با كلمه ها شما رو از مغز حرف به دور نكند. مسير را با مطالعه منابعي كه رويش واژگان و رويش خلاقيت را براي شما به ارمغان مي‌آورد بپيمائيد. و نهايتا اينكه از برخورد مخاطبانتان براي بهبود محتوا غايت فايده را ببريد و اولي منتقد نوشته هاي خودتان باشيد.

 


در لحاظ داشته باشيد كه يك محتواي خوب در گام نخستين مي بايست براي بشر ها مندرج باشد، خير براي ربات ها و موتورهاي كاوش. ولي در پايان براي موتور هاي كاوش با صرفه گردد .

 


بي آلايش بنويسيد . آساني كليد درك كردن ميباشد. با معمولي تايپ كردن مانع ها كمتري پيش پاي كاربر مي گذاريد و اذن ميدهيد تا انتهاي متن يار و همدم شما باشد.

 


محتواي خب شما بايستي موجب كيف استفاده كننده خواهد شد، عملكرد نماييد مدام براي كيف استفاده كننده بنويسيد و در عين حالا باكيفيت بنويسيد. جزئيات را در محتوا گزينه دقت مستمر قرار دهيد و در نگارش خويش از تكنيك هاي تبليغ نويسي به كارگيري نماييد.

 


ميبايست براي يك مسئله خاص يكسري منابع گوناگون را مطالعه و چك نمائيد تا بتوانيد يك محتواي نو  از مخلوط داده ها به دست آمده از آن ها و علم خويش و با فايده گيري از مهارت نوشتاري‌ يا اين كه گرافيكي‌ تان  ساخت‌و‌ساز فرماييد تا به هدف ها سازمان يا اين كه تارنما خويش برسيد. نهايتا فراموش نكنيد كه محتوا ميبايست بر شالوده seo  و با صرفه گرديده نوشته گردد . پس قواعد اينكار را بخوبي فرابگيريد.

 


محتواي خوب، با خبر كننده و درگير كننده

بايستي اظهار كرد محتواي خوب قادر است دانايي كه غرض تبليغات بوده را بهمراه داشته باشد و از سمت ديگر سرگرمي كه جذابيت ماجراست را براي استفاده كننده به ياروهمدم داشته باشد.

 


مهم‌ترين خصوصيت هاي محتواي خوب:

يك محتواي خوب توشه آموزشي دارااست

بر داده هاي داراي اعتبار توكل ميكند

نوشته خوب مانند رياضي و جبر دارنده ساختار و منطق ميباشد تا استفاده كننده براحتي بتواند آن را شعور نمايد.

محتواي خوب بر پشتيبان يك ويراستاري خوب سازه شده‌است.

محتواي خوب بسادگي بي آلايش ميباشد.

درين نوشته ي علمي مواقعي از قبيل تصاوير و ديگر المان هاي محتواي خوب ، گزينه دعوا واقع نشده ميباشد و در نوشته‌علمي اي ديگر بدان خوا‌هيم پرداخت.

 


محتواي خوب را ميبايست دورازشوخي گرفت. كليه برندهاي اساسي دنياي اينترنت، با ساخت محتواي خوب براي كاربر خويش را رهبر آن صنعت معرفي كرده اند. زمانيكه كاربر با محتواي شما خو بگيرد، از شما تحت عنوان مرجع علم و مسلط به مورد حافظه مي‌نمايد كه‌اين يعني اعتماد سازي برندسازي براي شما و كسب و عمل شما.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/7 ساعت: ۰۹ توسط:mashhadseo :

سئو چه كاربردي در ديجيتال ماركتينگ دارد؟


بهينه سازي يا اين كه سئو تارنما يك برهان اساسي و تاثيرگزار در پيروزي و پيشرفت بازديد سئو در مشهد  و چشم شدن بهتر وب سايت ميباشد. اين نكته درباره ي سئو تارنما وجود دارااست كه براي بازديد بهتر موقعيت و خصوصيت هاي خاص ديگري نيز وجود دارا هستند كه درپي به توضيح هريك از آن‌ها مي‌پردازيم. در واقع سئو وب سايت استدلال و تاثيرگزار ميباشد كه با آشنايي بدون نقص از آن مي قدرت در بهتر چشم شدن وب سايت و قرارگرفتن در موضع مطلوب از آن بهره برد. همان طور كه ميدانيد بها و اعتبار يك تارنما به ترازو آوازه و معروفيت آن في مابين بقيه رقباي حوزه كاري آن ميباشد. امروزه با امداد بهينه سازي مي شود به راحتي با يه خرده شكيبايي و طاقت بين رقبا به پيروزي خوب و چشمگيري دست پيدا كرد. سئو وب سايت يكي مهم‌ترين موضوعاتي ميباشد كه امروزه بيشتر درباره ي كاربردهاي اساسي آن در ديجيتال ماركتينگ كلام مي گردد. در پي ميخواهيم به محاسبه كلي سئو وبسايت و هدف ها متبوع آن در برد يك وبسايت كلام داشته باشيم با ما همپا باشيد.

 

seo وبسايت چه تاثيري در تجارت الكترونيك دارااست؟

مهمترين دليل در بهتر چشم شدن وبسايت و كسب برد آن در مسير تكان، seo تارنما اسم داراست. داشتن راهكار مفيد و رعايت اصول نخستين بهينه سازي شايسته ترين برهان در كسب برد وبسايت و قرارگيري در موضع مطلوب ميباشد. مدام اين نكته را در ذهن داشته باشيد كه به‌دنبال فريب دادن گوگل نباشيد تا از ساختار هاي غير حقيقي و استراتژي هاي خطا استعمال فرمائيد تا گوگل تارنما شمارا در كاغذ اوليه نشان دهد. در كل تارنما هاي ماهر در قضيه seo يا اين كه بهينه سازي عمل خويش را با آلرژي بالا انجام ميدهند چون گوگل به جهت داشتن الگوريتم هاي خاص به راحتي قادر است وب سايت هاي ماهر و سئو گرديده را از وب سايت هاي غير حقيقي وواقعي تشخيص دهد و اقدامات موردنياز را راجع‌به حذف از موتورهاي جست و جو انجام دهد.

 

مهمترين استدلال براي بهتر چشم شدن وب سايت برخورداري از طرح ريزي ظريف و بلند زمان و به كار گيري از ان در ساختار وب سايت براي بهتر چشم شدن و سئو آن براي اخذ مقام و درجه مطلوب در موتورهاي جستجو گر ميباشد. بازاريابي ديجيتالي به طرح ريزي منظم و ظريف چهت نيل هدف ها متبوع در هر كسب و كاري گفته ميگردد كه يوزرها را به سوي هدف ها متبوع كسب و فعاليت آنلاين هدايت مي نمايد و يا اين كه فروش و ارائه محصول ها و سرويس ها برتر در برهه زماني مقطع معلوم به برد هاي چشمگيري دست پيدا مي نمايد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/6 ساعت: ۰۹ توسط:mashhadseo :

گوگل آناليتيكس چگونه در سئو وب سايت به ما كمك مي كند؟


گوگل آناليتيكس يك كدام از ابزارهاي كاربردي بررسي ترافيك براي كسب و عمل‌ها هست.

عوارض به كار گيري از گوگل آناليتيكس درين نوشته‌ي علمي معرفي ميگردد.

پيروزي در دنياي كسب و كاري هاي اينترنتي به خصوص تارنما ها نياز به بررسي و نظارت هاي مداوم دارااست. سئو در مشهد  در موضوع وب سايت ها، ابزار هاي گوناگوني وجود دارااست كه با به كارگيري از آنها مي‌اقتدار به آناليز و محاسبه تارنما خويش و وب سايت هاي حريف پرداخت تا گزينه پسند الگوريتم هاي گوگل واقع شويم و حاصل بهتري در نتيجه ها گوگل بدست بياوريم. در شرايطي كه بخواهيم داراي شهرت‌ترين اين ابزارها كه در موضوع محاسبه و ارزيابي معيارهاي بهينه سازي آيتم به كار گيري قرار مي گيرند را اسم ببريم مي توانيم به: وورنك، ahrefs، ماز و گوگل آناليتيكس اشاره كنيم.


گوگل آناليتيكس – ابزارهاي بدون‌پول محاسبه
گوگل آناليتيكس چه مي باشد؟
گوگل آناليتيكس، يك خدمت بدون‌پول تجزيه و بررسي ترافيك وبسايت ميباشد كه كمپاني گوگل از سال ۲۰۰۵ در دست يوزرها قرار داده ميباشد. گوگل نظارت، گوگل آناليتيك و گوگل آناليتيكز از اسم هاي ديگري ميباشد كه در كشور‌ايران براي گوگل آناليتيكس به عمل مي رود.

اين ابزار مي‌تواند نقش يك دستيار رئيس را براي مديران تارنما ها بازي نمايد. گوگل آناليتيكس به مديريت تارنما امداد مي نمايد كه در رابطه ترافيك ورودي وبسايت، داده ها مفيدي به دست آورد. اين داده ها در شرايطي‌كه گزينه دقت قرار بگيرد، قادر است تحولي در كسب و عمل آن سايت بوجود بياورد.

امروزه گوگل آناليتيكس ابزار مهمي براي كشف، تعبير و رابطه ميان الگوهاي معنادار در ترافيك وبسايت ها است، كه به صورت عظيم بوسيله يوزرها به كار گيري مي‌گردد.

يكي مهمترين خصوصيت هاي گوگل آناليتيكس كه آن را در كشور‌ايران دوستداشتني نموده است مجاني بودن آن ميباشد. گوگل آناليتيكس ابزار چندان پيچيده اي وجود ندارد و فعاليت كردن با آن براي عده اي كه با دنياي اينترنت آشنا ميباشند فعاليت دشواري وجود ندارد، اين قضيه يك كدام از ديگر از خصوصيت هاي مثبت گوگل آناليتيكس ميباشد كه يوزرها را به استعمال از آن تشويق مي نمايد.

يكي‌از مهمترين خصوصيت هاي گوگل آناليتيكس كه آن را در كشور‌ايران دوستداشتني نموده است مجاني بودن آن ميباشد. گوگل آناليتيكس ابزار چندان پيچيده اي وجود ندارد و عمل كردن با آن براي عده اي كه با دنياي اينترنت آشنا مي‌باشند عمل دشواري وجود ندارد، اين مورد يك كدام از ديگر از خصوصيت هاي مثبت گوگل آناليتيكس ميباشد كه يوزرها را به به كار گيري از آن تشويق مي نمايد.


گوگل آناليتيكس – ابزارهاي بدون‌پول آناليز تارنما
كاربردهاي گوگل آناليتيكس
گوگل آناليتيكس به شما نشان ميدهد كه:
معيار بازديد از سايت شما چه طور بوده ميباشد.
از در بين بازديدكنندگان يك‌سري درصد يوزرها نو بوده اند و يكسري درصد تا قبل از اينً به سايت شما رمز زده اند.
بيشترين و كمترين بازديدها مرتبط با كدام صفحات بوده ميباشد.
معدل وقتي يوزرها، زماني كه از تارنما شما به كارگيري مي نمايند چقدر ميباشد.
نرخ تبديل در سايت شما تعدادي درصد ميباشد.
داده ها رفتاري يوزرها به چه شكل ميباشد.
كدام مطالب آيتم دقت يوزرها قرار گرفته ميباشد.
شيوه جذب مخاطب چه‌گونه بوده ميباشد و مخاطب از چه طريقي به سايت شما وارداتي ميباشد.
گوگل آناليتيكس يا اين كه گوگل نظارت چه مي باشد و چه طور فعاليت مي‏نمايد؟
به عبارت بي آلايش، گوگل آناليتيكس چندين خط كد رديابي را در كد سايت شما قرار مي‌دهد. اين كد عمل هاي متعدد يوزرها را زماني كه از وبسايت شما بازديد مي‏نمايند، يار با خصوصيات يوزرها (مانند سن، كالا، علائق) تثبيت مي نمايد. بعداز آنكه مخاطب از تارنما شما بيرون شد، مجموع اين داده ها را به سرور ارسال مي‏نمايد. بعد از آن گوگل آناليتيكس داده هاي گردآوري گرديده از سايت شمارا از روش چند سطح گردآوري مي نمايد:

سطح استفاده كننده يا اين كه User level مرتبط با اقدامات هر استفاده كننده
سطح بازديد يا اين كه Session level هر بازديد مخصوص
سطح بازديد صفحه ها يا اين كه Pageview level هر بازديد منحصربه‌فرد از برگه
سطح اتفاق افتاد يا اين كه Event level كليك دكمه، اكران كليپ، و غيره
شايد اين پست هم برايتان جذاب باشد : نقشه وبسايت يا اين كه sitemap چه مي باشد و چه تاثيري در seo دارااست؟

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/4 ساعت: ۱۰ توسط:mashhadseo :

اصلا نرخ پرش به چه معناست؟!


تمامي ما دوست داريم بدانيم عموم چقدر به كسب و كارمان دقت نشان ميدهند سئو در مشهد و تا چه ترازو چيره كار كرده‌ايم. نرخ پريدن به شما مي گويد سايتتان تا چه ترازو آيتم اعتنا عموم قرار گرفته ميباشد.

به امداد بانس ريت (bounce rate) به راحتي خواهيد فهميد يوزرها با وب سايت شما در تعامل خير و خوبي ميباشند و يا اين كه بعداز سپري شد يك‌سري ثانيه آن را شكاف مي‌كنند.

در شرايطي‌كه مي خواهيد حيث عموم را به كسب و عمل خويش جلب فرماييد، اولي و اصلي‌ترين قدمي كه مي توانيد برداريد، ايجاد يك وبسايت رشته‌اي ميباشد.

طراحي وب با صرفه گرديده، پرسرعت و كاربرپسند فعاليت سادگي وجود ندارد. در حالتي‌كه اطمينان نداريد خودتان از پس اين فعاليت برمي‌آييد، مي‌توانيد از وب سايت ساز وبزي امداد بگيريد.

براي اينكه اسم برندتان پرآوازه گردد و وبسايت شما در نتيجه ها كاوش زودتر نشان داده گردد بايستي اثبات گام باشيد!

يعني چه؟ يعني بعداز طراحي وب خويش، مهيا چك كوشش آن و تأثيري كه بر روي بازديدكنندگان مي گذارد، باشيد.

معيارهايي همانند نرخ پريدن براي شما كه در اين شيوه مملو از فراز و نشيب گام برداشته‌ايد، همانند چراغي در ظلمت خواهد بود.

 

به هيچ عنوان نرخ پريدن به چه معناست؟!
گوگل نرخ پريدن را تحت عنوان "درصد مجموع جلسات وب سايت كه يوزرها در آن تنها يك كاغذ را مشاهده مي‌نمايند" تمجيد مي‌كند.

به عبارت ديگر، در‌صورتي‌كه كاربري به وب سايت شما آمد و روي هيچ يك از دكمه‌هاي ديگر كليك نكرد و يا اين كه هيچ كاغذ‌اي را غير از برگه‌اي كه روي آن قرار داشت، گشوده نكرد، گوگل اين شرايط را يك پريدن در لحاظ مي گيرد.

تعداد اين يوزرها تقسيم بر تعداد تمام بازديدكنندگان، نرخ پريدن وبسايت را گزينش مي‌نمايد.

بدين ترتيب، نرخ پريدن بالا بدين معناست كه تعداد بازديدكنندگاني كه به تارنما شما وارد ميشوند و از كليك كردن بر روي هر چيز ديگري رويگردان مي‌باشند، معدود وجود ندارد!

صحيح برعكس آن، نرخ پريدن تحت نشان ميدهد كه يوزرها تعامل خير با وب سايت برقرار كرده و به بخش‌هاي گوناگون آن رمز مي زنند.

از آنجاكه نرخ پريدن گوياي اين واقعيت ميباشد كه چه تعداد كاربري با وبسايت شما رابطه برقرار نكرده‌اند، معياري خير براي آناليز كيفيت وب سايت شما محسوب ميشود.

دقت داشته باشيد كه عامل عدم رضايت يوزرها قادر است خيلي معمولي باشد. به صورت نمونه در صورتي پباده سازي سايتتان كاربرپسند نباشد ممكن ميباشد بازديدكنندگان متعددي را فراري دهد.

چنانچه سايتي غيرحرفه‌اي به حيث رسد و به كارگيري از آن مشقت بار باشد، بازديدكنندگان ترجيح ميدهند، به يك وبسايت ديگر بروند.

دقيقا به همين استدلال ميباشد كه براي باصرفه‌سازي نتيجه ها موتورهاي كاوش، ساخت وب سايت قضيه حائز اهميتي هست.

در شرايطي كه كالا خويش را به صحت معرفي نكنيد و يا اين كه مطابق با واژه كليدي محتوا ارائه ندهيد، كاربر با‌گاز از تارنما شما بيرون مي شود.

به امداد ابزارهاي مختلفي مي‌توانيد نرخ پريدن را احتساب فرماييد. يكي‌از اين ابزار گوگل اناليتيك مي باشد. شما مي‌توانيد از نصيب ‘Behavior در گوگل اناليتيك، نرخ پريدن وب سايت خودتان را مشاهده فرمائيد.

 

 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/3 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

منظوراز تحقيق كلمه كليدي يا keyword Research چيست؟

سرچ داراي ربط گوگل

مثلا search related به ما مي گويد براي واژه و كلمه كليدي “پت شاپ” كه شما سرچ كرديد ، سئو در مشهد  يوزرها ديگر واژه و كلمه هايي مانند “پت شاپ چه مي باشد؟ ” يا اين كه “پت شاپ پرنده ها” را سرچ كرده اند.

اين را نيز درنظر بگيريد كه براي هر واژه ي كليدي بايستي چه شيت اي از وب سايت شما اكران داده خواهد شد . به عنوان مثالً ” پت شاپ ” يك كلمه و واژه كليدي بسيار خوب ميباشد و در هنگام سرچ شدن مي بايست كاغذ ي اساسي وب سايت شما اكران داده گردد.

خيلي از مواقع نمي‌دانيم كدام كاغذ از وب سايت ما با كدام لغات كليدي بايستي جزو نتيجه ها نخستين گوگل اكران داده شوند و بعداز زحمت هاي بسيار و صرف هزينه و انرژي ورقه ي ما در برگه ي نخستين حاصل گوگل نشان داده مي شود ولي با واژه و كلمه ي كليدي نادرست!

به عنوان مثال استفاده كننده ” پت شاپ چه ميباشد؟ ” را سرچ كرده و شيت ي مهم وبسايت ما اكران داده شده‌است و استفاده كننده پس از داخل شدن به وبسايت ما سريع آن را شكاف ميكند چون محتوايي كه دنبال آن بوده اكران داده نشده ميباشد و به هيچ عنوان غرض وي از سرچ آن واژه و كلمه با چيزي كه ما برايش اكران داده ايم گوناگون بوده ميباشد.

مطلقا هر كس واژه و كلمه ي ” پت شاپ چه است؟ ” را سرچ ميكند بايستي شيت اي گوناگون با شخصي كه واژه و كلمه ي ” پت شاپ ” را سرچ كرده مشاهده نمايد .

در واقع ميتوان اظهار‌كرد كاربري كه ” پت شاپ ” را سرچ ميكند مي‌خواهد با پت شاپ ها آشنا گردد، خريدي انجام دهد يا اين كه مورد ها به اين شكل . البته هر كه ” پت شاپ چه ميباشد؟ “را سرچ مي نمايد ميخواهد بفهمد اين واژه و كلمه اي كه جديد شنيده ميباشد ، به هيچ وجه ً به چه معناست ؛ پس موردنياز ميباشد يك كاغذ ي مختلف بسازيم با تيتر هايي مثل : ” پت شاپ جيست؟ ” “پت شاپ انلاين چه ميباشد؟ ” “چه مزيت هايي داراست؟” و… .

از Google Suggest ياري بگيريم!
همينطور دومي قسمت از گوگل كه ميتوان براي تحقيق عبارات كليدي از آن به كار گرفت Google suggest است. مي پندارم مايحتاج ميباشد كه يك تعريف‌و‌تمجيد و توضيح كلي از Google Suggest يا اين كه سفارش گوگل داشته باشيم.

در دانش گاه تپسل بخوانيد! شيوه ها و فرايند پژوهش ها بازار
توصيه گوگل يا اين كه Google Suggest چه مي باشد؟
در تصوير پايين واژه و كلمه كليدي “خريد غذاي گربه” در گوگل سرچ گرديده و پيش از كليك گوگل نتايجي را به ما توصيه مي دهد. اين حاصل درواقع كليدواژه يا اين كه عبارت هايي مي باشند كه يوزرها در گوگل سرچ ميكنند و ممكن ميباشد كه گزينش ما هم باشد.پس قسمت دوم از تحقيق لغت ها كليدي هم Google Suggest هست.

گوگل ساجست

تحقيق عبارات كليدي با چك وبسايت‌هاي حريف!
يك كدام از شايسته ترين و قدرتمند ترين كارهايي كه تا به هم اكنون تجربه كردم آناليز رقبا بوده و خواهد بود.مدام بخاطر داشته باشيد براي نظارت شرايط بازار در هر ناحيهاي ميتوان از رقبا ياري گرفت و با محاسبه تارنما‌شان به موردها خير و خوبي رسيد. براي تحقيق عبارات كليدي هم ميتوان از وب سايت‌هاي حريف ياري گرفت و نظارت كرد كه هر سايتي با چه لغت ها كليدي بالا ميباشد.(در شيت اوليه گوگل هست)

در آغاز نياز ميباشد كه در هر توشه سرچ در حوزه خودتان تارنما رقبا را پيدا كرده و در يك پوشه اكسل يا اين كه گوگل صفحه ليست فرمائيد.ممكن ميباشد تني چند از وب سايت ها در نتيجه ها متفاوت، شبيه باشند، اما گشوده هم آنان را مي نويسيم و ارزيابي مي كنيم كه هريك از آنان چنددفعه تكرار گرديده اند.

شما تا اينجا يك ليست حريف پيدا نموده ايد كه حدوداً مي‌توانيد بفهميد كه رقباي مهم شما چه تارنما هايي مي باشند و يكسري تحقيق جامع در زمينه ي عبارات كليدي كه مي‌شود اعلام كرد، دست‌كم مي تواند بالاي ۲۰۰ تا ۳۰۰ كلمه و واژه ي كليدي هم باشد. سفارش مي كنم مسلما يك‌سري ساعت روي اين تحقيق مقطع بگذاريد، اكثري از مواقع به هيچ وجه اين انجام نميشود و صرفا روي ۱۰۰ واژه ي كليدي فعاليت ميكنيم و تارنما خويش را جلو مي بريم و بعداز ۲ ماه گشوده هم كلمه ها كليدي را تغيير تحول مي‌دهيم .

 

تبليغ در فضاي دوست داستني‌ترين برنامه‌هاي گوشي در تپسل
تپسل، به شما ياري مي‌نمايد تا كمپين‌هاي تبليغاتي كسب‌وكار خويش در فرمت‌هاي متفاوت تبليغاتي (ويدئويي، بنري، همسان، ريتارگتينگ) را در دوستداشتني‌ترين اپ‌ها و بازي‌هاي موبايلي اجرا فرماييد و مارك خويش را در مقابل ديده مخاطبان هدفتان قرار دهيد.


از وبسايت الكسا براي نظارت رقبا امداد بگيريد!
يك كدام از شايسته ترين ابزار براي تحليل كلمه ها كليدي كه رقباي شما با آن برگه نخستين گوگل مي‌باشند وبسايت الكسا ميباشد.همانگونه كه در تصوير پايين مي بينيد 5 واژه و كلمه كليدي كه يكي رقيبان در حوزه حيوان‌ها خانگي داشته در وبسايت الكسا قابل مشاهده ميباشد و مي‌توانيد از آن فايده بگيريد.

در‌حالتي كه ورژن پرميوم تارنما الكسا را داشته باشيد بيش تر از 5 كلمه و واژه كليدي را مي‌توانيد محاسبه فرماييد.

تحقيق لغت ها با وبسايت الكسا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/2 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

الگوريتم گوگل فرد google fred چيست؟


آيا در اوايل اين سال سكو تارنما شما با افت مواجه شده‌است.  سئو در مشهد در‌حالتي كه چنين ميباشد، شما صرفا نيستيد. در مارس 2017، گوگل الگوريتمي را به اسم گوگر شخص بروز رساني كرد. كه مسئول رويارويي با بهينه سازي كلاه سياه بود.
الگوريتم گوگل شخص google fred چه مي باشد؟
الگوريتم گوگل شخص چه ميباشد؟ الگوريتم گوگل شخص تاكتيك هاي seo كلاه سياه را، كه براي كسب درآمد هاي ناگهاني پباده سازي گرديده اند را غرض قرار مي‌دهد. الگوريتم گوگل شخص وب سايت هايي را كه تبليغات بيش تر از حد داشته باشند و يا اين كه محتواي بي قيمت ايجاد كرده باشند را پايين تاثير قرار مي‌دهد.

چه گونه با گوگل شخص رويارويي كنيم
در اينترنت مستر صفحاتي از وبسايت كه به وسيله گوگل شخص مجازات گرديده اند را با زرد مشاهده ميكنيد. كافيست كه پيوند هاي فرنگي اين صفحه ها را حذف و بروز رساني نماييد.

چرا صفحه ها وب سايت بوسيله گوگل شخص اسپم شناخته ميگردند
دست اندركاران پايين سبب ساز ميگردد كه صفحه هاي وبسايت شما به وسيله گوگل شخص اسپم شناخته شوند:

درصد زياد تبليغات
محتوايي كه معمولا در قالب وبلاگ توليد مي‌گردد و هدفي جز سكو به چنگ آوردن ندارد.
محتواي دارنده لينكهاي تبليغاتي زياد و يا اين كه لينكهاي فرنگي زياد و محتواي بسيار بي كيفيت خيس از سايتهاي شبيه.
تبليغات فريبنده: مانند دكمه هاي اجراي فيلم و غيره كه بجاي فعاليت مهم به شيت تبليغي لينك و پيوند مي‌شوند.
محتواي معدود وسعت
تجربه كاربري منفي
خطاها گوشي
پيكربندي تهاجمي
كسب درآمد تهاجمي
چه‌طور متوجه تاثيرات منفي الگويتم گوگل شخص بر روي تارنما خويش شويم
در شرايطي‌كه شما تنزل مرتبه شديدي را در اوايل همين سال تجربه نموده ايد. احتمال زياد وب سايت شما با اين الگوريتم تنبيه شده‌است.

چه‌گونه از تبعات منفي گوگل شخص رها گرديد
در شرايطي كه وبسايت شما بوسيله الگوريتم گوگل شخص در گير افت مرتبه شده‌است . مي بايست از قراردادن لينك و پيوند فرنگي در تارنما دوري كرده و محتواي كيفيت عالي ساخت فرماييد.

معمولا سه ماه تا جايگاه دهي دوباره به تارنما مقطع مايحتاج ميباشد . به اين ترتيب براي بدست آوردن مقام گذشته خويش شكيبا باشيد.

راهكارهاي، رهايي از افت مرتبه ناشي از الگوريتم گوگل شخص را ميتوان بصورت پايين ليست كرد:

نادر كردن تعداد تبليغات در وب سايت
محتواي كيفيت عالي ساخت‌و‌ساز نماييد
جاي تبليغات تارنما خويش را بازنگري فرمائيد، تا موجب تجربه كاربري منفي نشويد.
بطور آراسته تجربه كاربري تارنما خويش را محاسبه و تصحيح فرمائيد.
مطمئن گرديد كه مقصود محتواي شما با مقصود متا تگ هاي شما يكسان ميباشد.
در وب سايت خويش جنبش نماييد، هنگام مراجعه به صفحه هاي گوناگون مطمئن گرديد كه يوزرها مي توانند به صفحه ها دلخواه خويش منتقل شوند.

چه‌طور خطاها وب سايت خويش را متوجه شويم
در نوشته‌ي‌علمي به چه شكل اشتباهات بهينه سازي تارنما را متوجه گرديده و آنان‌را حل كنيم در رابطه طريق يافتن و حل اشتباهات وب سايت را بصورت بدون نقص دعوا كرده ايم . براي قرائت ادامه اين متن، مطالعه نوشته‌ي‌علمي روايت شده الزامي ميباشد.

افت و كاهش درجه يك وبسايت ممكن ميباشد به دست اندركاران مختلفي بستگي داشته باشد. به چه شكل ميتوان برهان قطعي افت جايگاه را يافت؟

ابزارهاي مختلفي براي در اختيار گرفتن seo تارنما جان دار مي‌باشند. برخي از آن‌ها مجاني و برخي ديگر نيازمند پرداخت هزينه هستند. اين ابزارها مي‌توانند امداد نمايند تا خطاها تارنما خويش را يافته و رفع كنيم.

سكو الكسا:
مرتبه الكسا تعداد مراجعين به وب سايت شمارا نشان مي‌دهد . هرچه مرتبه الكساي تارنما شما كمتر باشد مراجعين وب سايت شما بيشتر بوده اند.

جايگاه الكسا را ميتوان بصورت جعلي زير آورد. به اين ترتيب بدين مرتبه بصورت صد در صد نمي اقتدار توكل كرد البته در صورتيكه خودتان مسئول seo وب سايت مي باشيد و مي دانيد كه از راهكار هاي تقلبي به كارگيري نكرده ايد، مرتبه الكسا قادر است به شما نشان دهد راهكار هاي شما چه تعداد استفاده كننده را به وبسايت شما منتقل نموده است.

گوگل اينترنت مستر تولز:
با دقت به قابليت فريب الكسا و تقلب براي كاهش مرتبه تارنما شما بهتراست كه وبسايت خويش را در گوگل اينترنت مستر تثبيت و تحليل نمائيد. در گوگل اينترنت مستر مي توانيد عبارات كليدي وب سايت و واحد سنجش استفاده كننده ارسالي از هر واژه و كلمه را تحليل نماييد.

گوگل آناليتيكس :
در‌حالتي كه وبسايت خويش را به شركتي براي بهينه سازي سپرده ايد، كار هاي يوزرها را با گوگل آناليتيكس پيگيري نمائيد. گوگل آناليتيكس را نمي قدرت براي مدام فريب بخشيد. الگوريتم هاي گوگل آناليتيكس واحد سنجش ماندگاري استفاده كننده در وب سايت و واحد سنجش عمل وي در وبسايت را براحتي مي توانند پردازش نمايند، براين اساس براحتي ميتوان كاربر حقيقي وب سايت را از استفاده كننده جعلي تشخص بخشيد.

معيار كار در شبكه هاي عمومي
يك تارنما كه در مرتبه بالايي در گوگل جاي‌دارد بايستي به وسيله شبكه‌هاي‌عمومي آيتم تبليغ قرار گرفته باشد. اساسا شايسته ترين و باارزش ترين طرز seo ارائه وبسايت شما به مخاطبان جنس و سرويس ها شما ميباشد . نمونه: در‌حالتي كه شما دستگيره اتوبوس عرضه مي كنيد. ميتوان تبليغ وبسايت شما‌را براي شركتهاي ساخت‌و‌ساز خودرو و يا اين كه مديران اين موسسه ها فرستاد.

معمولا اين قبيل كار ها در كانال هاي مجازي در چهارچوب قراردادهاي بازاريابي قرار مي‌گيرند اما تاثير مستقيمي بر روي بهينه سازي وب سايت شما خواهند داشت.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/1 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

قوانين جديد سئو در سال 2016


مقررات seo وب سايت در سال هاي قبلي تغييرات بسزايي نموده است. سئو در مشهد كارشناسان در سال 2016 پند هاي جديدي در سمت و سوي seo كرده اند .كارشناسان بر اين اعتقاد مي‌باشند كه زمان ي تمركز بر روي كلمه ها كليدي به انتها رسيده و در حال حاضر تجربه پا در‌اين ميان گذارده ميباشد.در حال حاضر به محاسبه 6 پروسه اساسي در seo ميپردازيم.


مضمون ها و بازديد ها :

در قبلي عبارات كليدي نقش متعددي در جايگاه سايتداشتند ولي ديگر عبارات كليدي عنصري براي بالا رفتن سكو وب سايت محسوب نميشوند.موتور هاي جست و جو درپي رضايت يوزرها از تارنما شما براي بهبود مرتبه مي باشند و ديگر فقط كليك استفاده كننده اساسي نيست.

مطالب گرانبها بيشتر از لغات كليدي ! :

در سال نو اهميت كلمه ها كليدي در تگهاي headerكمتر شده‌است.موتور هاي جست و جويبار گوگل در ادامه مطالب تازه و مفهومي مي باشند .اين به‌اين مفهوم وجود ندارد كه از كلمه ها كليدي به كارگيري نشود ، ولي تاثير آنها در سكو بندي نادر رنگتر شده‌است و مطالب تارنما جايگاهي مهمي را به خويش تخصيص داده ميباشد.

مطالب و محتواي unique:

مي بايست همت نمائيد كه ساخت و ساز محتواي تارنما خويش را اعم از تصاوير ، فيلم يا اين كه مقاله يا اين كه محتواي منحصربه‌فرد بالا ببريد و تعداد بازديد كننده را براي تارنما خويش بالا ببريد.مي بايست مطالب شما يوزرها را مجذوب خويش نمايد.

ارتفاع مقاله ها :

در سال هاي پيشين تعداد عبارات گزينه تاييد براي seo و موتور هاي جست و جو نسبت به بازه حالا كمتر بوده ميباشد. در قانون ها تازه بهينه سازي ارتفاع اندازه ي لغات به 1200_1500 واژه و كلمه ارتقا پيدا نموده است. هر چه مطالب شما طولاني خيس باشد جايگاه ي اهميت آن از ديد گوگل فراتر مي رود.اين موردها مي‌تواند سكو ي شما‌را در موتور هاي جست و جويبار گوگل بالا غالب شود.

وب سايت خويش را از نگاه مشاهده در تلفن همراه هاي هوشمند باصرفه سازيد :

اعتنا داشته باشيد كه امروزه استعمال از موبايل هاي هوشمند به صورت بزرگ اي در اكنون ارتقاء ميباشد و تعداد كاربراني كه با تلفن هاي ياروهمدم خويش وارد تارنما شما مي‌شوند مي بايست اين قابليت و امكان را داشته باشند كه بتوانند وبسايت شمارا سواي بهم ريختگي مشاهده و از مطالب آن به شايسته ترين نحو به كارگيري كنند.

تصاوير دارنده متن :

براي تصاوير خويش متن را فراموش نكنيد ! موتور هاي جست و جويبار گوگل نمي توانند تصاوير را لمس نمايند البته توضيحات شما به آن‌ها براي فهم تصاويرتان ياري مي نمايد و اين قضيه منجر فراگير شدن عكس شما مي گردد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/30 ساعت: ۰۷ توسط:mashhadseo :

بازاريابي موتورهاي جستجو (Search Engine Marketing (SEM

video سئو
اصطلاح سئوي كليپ در معناي سئو محتواي ويدئويي براي ارتقاء ترافيك موتورهاي كاوش ميباشد. سئو در مشهد مقصود از سئوي كليپ اين ميباشد كه ويدئوي شما علاوه بر جستجوي ارگانيك، در حاصل جستجوي موتورهاي جستجوي كليپ نيز ظواهر خواهد شد. به‌اين شكل كه ترافيك به سمت تارنما شما روانه خواهد شد خير به سمت هاست ويدئوي شما.
web beacon
لامپ اينترنت يك تصوير گرافيكي روشن ميباشد كه در يك محاسبه بر خلق و خوي استفاده كننده استعمال مي‌شود.
تارنما يا اين كه در يك نشاني اينترنتي قرار مي‌گيرد و براي سيستم رئيس محتوا (content management system (CMS) / web content management (WCM)
سيستم مدير محتوا (CMS) كه سيستم مدير اينترنت (WCM) نيز ناميده مي گردد، يك اپليكيشن يا اين كه گروه اي از اپليكيشن ها و ابزارهايي ميباشد كه يك سازمان را كار كشته مي سازد كه به ساخت‌و‌ساز، دستكاري، مرور و نشر متن هاي الكترونيكي بپردازد. اكثري از سيستم هاي رئيس محتوا يك اGU بر طبق اينترنت دارا‌هستند كه ناشران را قوي مي سازد تا با به كارگيري از يك مرورگر و به طور آنلاين به CMS دسترسي داشته باشند. ابزارها، آناليزگرها و اصطلاحات گزارش گيري
absolute unique visitor
بازديد كننده اختصاصي مطلق، در واقع گزارشي ميباشد از نوع بازديد كننده (visitor type). يعني در يك مدت معلوم، بازديد كنندگان وب سايت شما‌را (هر بازديد كننده يك توشه) شمارش مي نمايد.
average page depth
معدل عمق شيت يا اين كه عمق بازديد، ابزاري براي اندازه گيري تعداد صفحه ها سايت شما ميباشد كه يك بازديد كننده در زمان يك سيشن مرورگر مشاهده مي نمايد.
average time on site
معدل بازه در تارنما، يك نوع گزارش از بازديد كننده ميباشد كه اطلاعاتي در امر مدت صرف گرديده (در واحد دقيقه يا اين كه ثانيه) بازديد كننده در وبسايت شما ارائه مي‌دهد.
asic metrics
معيارهاي شالوده، اصطلاحي ميباشد كه براي ارجاع به اصلي ترين داده ها مايحتاج براي فهم و شعور ترازو به كارگيري وب سايت به عمل برده ميگردد. معيارهاي اساس دربرگيرنده داده هاي تحت ميباشد: بازديد، پريدن (bounce). اكران صفحه ها، ميانگين بازه صرف گرديده در وب سايت و بازديدهاي نو.
conversion rate
را انجام داده اند، براي مثال خريد
نرخ تبديل، در معناي درصد بازديد كنندگاني ميباشد كه يك عمليات خاص كرده اند، يا اين كه يك كتاب الكترونيكي را دانلود كرده اند، كليك كرده اند و ..


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/29 ساعت: ۱۵ توسط:mashhadseo :

چك ليست سئو


هر مدت كه شما يك وب سايت تازه را فعال سازي ميكنيد نيازي به يك نظارت ليست سئو در مشهد داريد تا از صحيح بودن كليه پارامترهاي بهينه سازي مطمئن گرديد. راهكارهايي وجود دارااست كه در هر قوانيني و در هر سايتي بايستي اجرا شوند و به نوع تارنما بستگي ندارد. در‌اين ارزيابي ليست seo به ذكر مهم‌ترين مورد ها ميپردازيم.


اين نظارت ليست seo و راهكارهاي سئو طوري نوشته و گزينش گرديده كه براي همگي صاحبين وبسايت ها كارامد باشد. اصلي ترين اشتباهي كه اشخاص در هنگام واكنش با يك آناليز ليست seo مي نمايند اينست كه در آغاز همگي آن را مي‌خوانند و در پايان شم مي نمايند كه بر هيچكدام از مورد ها آن مسلط نيستند. در فيض اين آن ليست را كنار ميگذارند. اين روش تامل در خصوص بررسي ليست ها درست وجود ندارد و بهتر ميباشد با يه خرده عملكرد بتوانيد اين مورد ها را پياده سازي و اجرا فرمائيد، حتي در صورتي نياز به صرف بازه زماني بيشتري براي يادگيري آنها داشته باشيد.

گوگل آناليتيكس را نصب نمائيد
گوگل آناليتيكس دوستداشتني ترين ابزار آمارگير وبسايت در دنيا به شمار مي رود. ورژن مجاني آن نسبتاً كل چيزهايي كه براي گزارشگيري و فهم و شعور خلق و خوي يوزرها نياز داريد را در چنگ شما مي‌گذارد.

در موضوع بهينه سازي وب سايت اين ابزار به شما امداد مي نمايد تا معيار ترافيك تارنما از موتورهاي كاوش را اندازه بگيريد، دوست داستني ترين صفحه هاي تارنما را شناسايي نماييد، ترازو بانس ريت وبسايت را مشاهده كرده و مورد ها بسيار ديگري را نيز مقايسه نمائيد.

كنسول جستجوي گوگل را فعال سازي نماييد
اين ابزار كه با اسم وبمستر تولز گوگل نيز شناخته مي‌گردد، يك ابزار به طور كامل بدون‌پول ميباشد كه مطلوب وبمسترها و صاحبين وبسايت ها مي‌باشد. با به كار گيري از اين ابزار، حالت تارنما خويش را از نگاه موتور جستجوي گوگل مشاهده كرده و داده ها خير و خوبي را دراين مورد به شما ارائه ميدهد. سفارش مي‌كنيم كه فراگيري بدون نقص وبمستر تولز گوگل را قطعا مطالعه فرماييد.

وبمستر تولز بينگ را فعال‌ساز‌ي نماييد
اين ابزار مساوي وبمستر تولز گوگل براي موتور جستجوي بينگ وابسته به مايكروسافت ميباشد. بينگ به طور پيشفرض موتور جستجوي دو مرورگر وب اكسپلورر و مايكروسافت اج ميباشد. اين زمينه موجب گرديده كه موتور كاوش گر بينگ قريه درصد از جستجوي جهاني را به خويش تخصيص دهد.

آيا از وردپرس استعمال مي‌كنيد؟ افزونه گوگل آناليتيكس گوگل را نصب فرمائيد
اين افزونه به كساني كه در قضيه مراقبت از وبسايت آماتور مي‌باشند ياري اكثري مي نمايد و با استعمال از آن ميتوانيد كد منحصر به فرد گوگل آناليتيكز را به راحتي در وبسايت وردپرسي خويش قرار دهيد.

آيا از وردپرس به كار گيري ميكنيد؟ ورژن بدون‌پول Yoast بهينه سازي را نصب نماييد
افزونه Yoast بهينه سازي يك افزونه مجاني براي وردپرس ميباشد كه به صورت شگفت انگيزي در seo محتوا به شما امداد مي نمايد. با استعمال از اين افزونه ميتوانيد به راحتي تگ كانونيكال، تگ تازه ايندكس و نقشه وبسايت ساخت و ساز نمائيد. ورژن مجاني اين پلاگين بسيار كارامد ميباشد و حدودا مجموع مواقعي كه در seo به آن نياز داريد را به شما نثار مي نمايد.

كنسول جستجوي گوگل را همواره براي كشف ارورها، محتواي تكراري، صفحه هاي سواي تيتر و ديگر خطاهاي تكنيكي بررسي نمائيد
با به كار گيري از اين ايزار مي اقتدار تلاش تارنما را در موتور جستجوي گوگل افزايش بخشيد و خطاهاي احتمالي را كشف كرد. همينطور اين ابزار، داده هايي در زمينه ي درجه تارنما، ترازو مشاهده و نرخ تبديل آن ارائه ميدهد.

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/25 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

بررسي دقيق رپورتاژ آگهي شما


آيا اينك روي رپورتاژها سپرده گذاري كرده‌ايد؟ سئو در مشهد چه‌گونه ميتوانيد اطمينان نتايج فرماييد كه رپورتاژ اطلاع رساني شما نرخ تبديل را ارتقا ميدهد؟

با اعتنا به پيشرفت صنعت رپورتاژ، شايسته ترين شيوه‌ها براي تايپ كردن اين نوع تبليغات در قالب محتوا كدام اند؟ در اينجا مي توانيد رپورتاژ خويش را به طور ظريف و جزئي ارزيابي كرده و از روندهاي فوق الذكر نيز براي ادامه‌ي فعاليت خويش به كار گيري فرماييد.

 

يادگرفتن رپورتاژ اطلاع رساني
در بالا مجموع اشاره‌هايي كه به مارك خويش كرده‌ايد را از محتوا حذف نمائيد و از خودتان بپرسيد، “آيا اين محتوا هنوز موثر، ديدني و ديدني ميباشد؟”

در‌صورتي‌كه جواب آري ميباشد، يعني در مسير صحت قرار گرفته‌ايد.

در مرحله‌ي آن‌گاه، نگاهي به برگه‌ي متبوع بيندازيد و اطمينان نتايج نماييد كه پباده سازي و قالب كلي ورقه با صفحه ها ديگر شما هماهنگي داشته باشد.

رپورتاژ اطلاع رساني بايستي متناسب با مدل تارنما باشد. علاوه براين، استفاده كننده به آنچه معمولا درين وبسايت چشم عادت داراست، پس رپورتاژ شما نيز مي بايست با آن هم خواني داشته باشد.

همينطور، نگاهي به محتواي پيروز تارنما بياندازيد و دقت نماييد كه قالب و لحن رپورتاژ شما نيز در انطباق با آن محتوا باشد. آيا اين محتوا احساس داراي اعتبار بودن را به كاربر منتقل مي‌نمايد؟ آيا حقيقي به حيث مي رسد؟ آيا با محتواي قبل چاپ كننده منطبق داراست؟ در‌اين‌صورت‌، رپورتاژ اطلاع رساني شما صحيح پباده سازي گرديده و پيروز خواهد بود.رپورتاژ اطلاع رساني سازگار با موبايل نيز نوعي تبليغات ضروري محسوب ميشود.در سال 2019، بيشتراز 50٪ ترافيك اينترنت جهاني از روش دستگاه‌هاي گوشي بوده و به راحتي مي‌اقتدار ذكر كرد كه تلفن‌هاي هوشمند جايگاهي مستمر و اساسي در معاش اشخاص و دنياي ديجيتال خواهند داشت. از آنجايي كه ارتقاء نرخ تبديل از روش گوشي يك رخداد قطعي ميباشد، محتواي شما در قالب گوشي نيز مي بايست به طور منظم، معلوم و ريلكس در چنگ مخاطب قرار بگيرد تا بتوانيد بخت تبديل خويش را بيشتر نمائيد. اين اصل در زمينه‌ي گونه هاي متفاوت ساخت‌و‌ساز محتوا صحت مي‌نمايد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/22 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

ليستي از شبكه هاي اجتماعي و سوشيال بوكمارك ها براي ساخت بك لينك رايگان قوي و دائمي


توليد بك پيوند به وسيله هاست هاي بدون پول
يك كدام از ديگر از طريق هاي ايجاد بك پيوند بدون پول به كار گيري از هاست هاي بدون پول ميباشد. سئو در مشهد هاستينگ هايي مي باشند كه صرفا هاست بدون پول ارائه ميدهند. از روش اين وب سايت ها ميتوانيد به راحتي يك تارنما با وردپرس ساخت و ساز نماييد و مطالب خويش را در آن به اشتراك بگذاريد.

جذاب ميباشد بدانيد براي ساخت‌و‌ساز تارنما در هاست هاي بدون پول نيازي هم به دامين نداريد و ميتوانيد تارنما خويش را روي ساب دامين به عبارتي تارنما ها راه‌اندازي نماييد. در اين‌حالت بك پيوند هاي شما روي دامين اساسي كه آتوريتي بالايي دارااست ساخته ميشوند.

 

ليست هاست هاي مجاني اهل ايران براي ساخت و ساز بك لينك و پيوند
gigfa.com

vcn.ir

zili.ir

ss0.ir

pcshared.com

 

اعتنا: از روش هاست هاي مجاني هم ميتوانيد براي ساخت‌و‌ساز PBN هاي خويش مبادرت فرماييد.

سفارش ويژه هميار اينترنت : خريد بك لينك و پيوند كيفيت خوب، مستمر و تضميني

 

ساخت‌و‌ساز بك پيوند بوسيله وبسايت هاي اشتراك كليپ
يكي‌از شايسته ترين طرز ها براي توليد بك پيوند بدون‌پول و كيفيت عالي استعمال از تارنما هاي اشتراك ويديوي اهل ايران و فرنگي ميباشد. بوسيله عضويت در تارنما هاي اشتراك كليپ از روش كامل شدن ويژگي ها پروفايل تان مي‌توانيد بك پيوند بدون‌پول و كيفيت خوب بگيريد. همچنين با آپلود كليپ و گذاشتن لينك و پيوند تان در توضيحات ويدئو نيز در بعضا از وب سايت هاي اشتراك ويدئو مي‌توانيد بك پيوند اخذ نمائيد. به‌دنبال ليستي از شايسته ترين تارنما هاي اشتراك كليپ اهل ايران و فرنگي قراردارد.

youtube.com

dailymotion.com

vimeo.com

Aparat.com

namasha.com

namayesh.com

mp4.ir

inet.ir

mihanvideo.com

tamasha.com

dalfak.com

dinook.com

 

ايجاد بك پيوند بدون‌پول پروفايلي در تارنما هاي آتوريتي بالا
يكي شايسته ترين طرز ها براي ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند هاي كيفيت بالا و مجاني توليد بك لينك و پيوند هاي پروفايلي ميباشد. ساخت و ساز بك لينك و پيوند در‌اين وب سايت ها بسيار معمولي ميباشد و تنها با عضويت در آنها مي‌توانيد براي سايت تان بك لينك و پيوند بگيريد. صرفا بدين نكته دقت داشته باشيد كه دامين آتوريتي اين وبسايت ها بالاست و به همين عامل بهتر ميباشد خيلي به تدريج در‌اين تارنما ها پيوند سازي فرماييد. از جمله هفته اي صرفا يكي بك پيوند از اين وب سايت ها بگيريد.

براي توليد بك لينك و پيوند در‌اين وب سايت ها در آغاز در آنان عضو گرديد. آن گاه اكانت كاربري خويش را مي بايست با ايميلي كه براي شما ارسال مي گردد تاييد فرماييد. وارد نمايه كاربري خويش گرديد و به بخش پيكربندي يا اين كه بازنويسي پروفايل برويد. آن‌گاه در فيلد مرتبط با نشاني وب سايت يا اين كه در نصيب بيوگرافي مي‌توانيد نشاني وبسايت خويش را قرار دهيد و پيوند خويش را تثبيت نماييد.

 

https://disqus.com

https://www.ted.com

http://www.livejournal.com

http://www.last.fm

https://soundcloud.com

http://www.deviantart.com

https://about.me

http://myfolio.com

http://www.quora.com

https://klout.com

http://fiverr.com

https://github.com

http://skillpages.com

https://issuu.com

https://www.behance.net

https://www.ask.fm

http://dribbble.com

https://ello.co

http://imgur.com

http://www.instapaper.com

http://www.scribd.com

http://rediff.com

http://reverbnation.com

http://screencast.com

http://sheknows.com

http://siftery.com


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/20 ساعت: ۰۷ توسط:mashhadseo :

بهبود استراتژي مربوط به لينك هاي داخلي سايت

۵- بهبود استراتژي مرتبط با لينك و پيوند هاي داخلي تارنما

پيوندهاي داخلي براي ياري به Googlebot در فهم و شعور ساختار وبسايت ضروري ميباشند. سئو در مشهد  علاوه بر اين، لينك داخلي به شما قابليت و امكان مي‌دهد تا مطالب را بر پايه ي سلسله مراتب ساخت‌و‌ساز كرده و در آن به مهم ترين صفحه هاي بالاترين مقدار داده گردد.براي كسب داده ها در حوزه Googlebot به شما توصيه مي شود نوشته ي علمي منحصربه‌فرد ما web crawler چه است را مطالعه كند.

 


براي وبسايت‌هايي كه پيوند هاي داخلي متعددي در آن قرار ندارد، كارايي براي بهبود رابطه در ميان صفحه ها مي‌‌‌‌تواند راهي سريع براي ارتقا مرتبه تارنما در حاصل گوگل باشد.

 


ولي پرسش اينجاست كه نقشه حرارتي چه كمكي به ما دراين باره مي نمايد؟

 


بهره به كار گيري از نقشه هاي حرارتي براي اندازه گيري همت پيوند داخلي اين ميباشد كه آنان داده ها خاصي در رابطه محل كليك يوزرها ارائه مي‌دهند.

 


شما ميتوانيد با استناد بدين قضيه، شايسته ترين جاي براي جايگذاري پيوند ها را معين كرده و ترافيك بيشتري را به صفحه هاي داراي ارتباط ارسال فرماييد.

 


۶- ساخت ساختار مطلوب براي مسافرت مشتري

وبسايت شما بايستي به نحوي تهيه خواهد شد كه يوزرها را به سمت مطالب داراي ربط كه مطابق با هدف ها ما در مهاجرت مشتري ميباشد موعظه نمايد.

 


به ذكر معمولي خيس، شما بايستي مطمئن گرديد كه همگي لينك و پيوند ها و صفحه ها شما با يكديگر همياري دارا‌هستند تا بازديدكنندگان را به مسيري درست (براي مثال كاغذ پرداخت) هدايت نمايند.

 


در هنگام تحليل صفحه ها بدين نكته دقت نمائيد كه بعداز كليك يوزرها بر روي يك پيوند چه اتفاقي مي افتد؟

 


و بعد از آن به سوال ها ذيل جواب دهيد:

 


يوزرها چه هنگامي را در برگه تازه سپري مي نمايند؟

 


تا چه حد ورقه را پيمايش مي نمايند؟

 


واحد سنجش زد خورد يوزرها با مطالب تا چه اندازه اي ميباشد؟

 


آيا با بازديد آن كاغذ مخاطب از وبسايت بيرون ميگردد؟

 


۷- خواسته از يافتن موادسازنده غير قابل درك و حيران كننده در هيت مپ چه چيزي است؟

مزيت ديگر به كارگيري از نقشه هاي حرارتي، اين ميباشد كه صاحب و مالك سايت، به داده ها قابل قبولي در رابطه موادتشكيل دهنده سرگردان كننده در برگه دست مي‌يابد.

 


آيا تا به امروز براي شما اتفاق افتاده ميباشد كه از اينترنت سايتي بازديد نماييد كه در آن موردها قابل كليك مي باشند البته به شما ياري نميكنند تا به كاغذ بعدي برويد؟

 


در صورتي‌كه اين تجربه براي شما نامطلوب ميباشد براي يوزرها وب سايت شما هم همچنين خواهد بود. مواقعي كه نشان ميدهند قابل كليك ميباشند البته در واقع با كليك بر روي آنان مخاطب به شيت خاصي هدايت نمي‌‌‌‌‌‌خواهد شد، نمي توانند انتظارات را برآورده نمايند.

 


هيت مپ مي‌‌تواند به شما ياري دهد تا اين نصيب‌ها را شناسايي كرده و تصحيح فرمائيد.

 


با تصحيح موادتشكيل دهنده غير قابل درك در صفحه هاي احتمالا نرخ پريدن و نرخ خروج تارنما شما تا حد مناسبي كاهش پيدا مي‌‌‌‌نمايد.

 


توده‌‌‌‌‌بندي

شعور چگونگي تعامل بازديد كنندگان با محتوا، ساختار و موادتشكيل دهنده جان دار در صفحه ها تارنما، به شما قابليت و امكان مي‌‌دهد استراتژي خويش را تغيير تحول دهيد تا در غايت يوزرها بتوانند مطالب لازم خويش را مشاهده كرده و در نقطه ايده‌آل تبديل شوند.

 


هيت مپ به بازاريابان اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا به سادگي خطاها مرتبط با تصوير، متن، CTA و هر عنصر جان دار در كاغذ را شناسايي نمايند.

 


ولي نقشه هاي حرارتي  فقط ابزار براي بهبود تجربه كاربري نيستند و شما ميتوانيد از ديگر ابزارهايي كه در آينده به معرفي آنها خوا‌هيم پرداخت نيز استعمال نماييد اميد‌وار‌يم با قرائت اين نوشته‌ي علمي با Heatmap چه است آشنا گرديده باشيد هم اكنون با درج ايده ها خويش، به ما در بهبود كيفيت مطالب امداد نماييد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/19 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :

سئو چه كمكي به كسب و كارها در دوران كرونا مي‌كند


آغاز سال 99 در كشور‌ايران هم‌زمان با تمامي گيري كوويد 19 بود و عوابق بسيار شديدي سئو در مشهد براي اكثري از كسب و امور در جمهوري اسلامي ايران داشت.تا جايي كه تعداد متعددي از شغل ها به تعطيلي كشيده شد و شركتها ناچار شدند به تعديل ها يگسترده اي دست بزنند.

طبيعتا در‌اين زمان دارايي تبليغات و ماركتينگ كمپاني‌ها هم كاهش يافته و نياز به طريق‌هايي دارا هستند كه با به كارگيري از آن با كمترين هزينه بتوانند به مشتريان جديدي دست پيدا نمايند كه مثلا شايسته ترين اين نحوه‌ها به كارگيري از اصول بهينه سازي چهت نيل به جايگاه هاي برتر گوگل و جذب كاربر ميباشد.

seo چه مي‌باشد و چه تاثيري در وبسايت ما دارااست

شما در هر كسب و كاري كه باشيد، صدها تارنما حريف داريد كه هر روز هم به تعداد آن‌ها افزوده مي‌گردد و مي بايست بتوانيد از در ميان اينهمه تارنما خودتان را به مشتريان اكران دهيد و كاربر جذب فرمائيد كه‌اين عمل با امداد بهينه سازي و seo وبسايت انجام ميشود.

با ياري اصول seo شما وبسايت خويش را به صورتي استاندارد سازي ميكنيد كه از لحاظ گوگل بها و اعتبار حضور در سكو يك گوگل را داشته باشد و به‌تدريج صفحه هاي تارنما شما روي عبارات كليدي گوناگون در حاصل گوگل به كاربرها اكران پيدا مي‌نمايند.

seo در دوبخش كلي انجام مي گردد كه دربرگيرنده بهينه سازي داخلي و فرنگي وبسايت ميباشد.

در seo داخلي شما وب سايت را سئو ميكنيد و اشتباهات جان دار در آن را رفع مي‌كنيد كه ممكن ميباشد در موضوعات:ساختار و سيستم مدير محتواي تارنما، چينش و تنظيمات وب سايت، محتواي ساخت گرديده و صفحه هاي ما يحتاج در وبسايت، سرعت وبسايت و امكان برخورد گرا بودن براي يوزرها گوشي، لينكسازي داخلي في مابين مطالب و مواقعي از اين دست باشد و همگي اين موردها با سنجش حالت فعلي تارنما و اشتباهات مو جود و تدوين يك استراتژي مطلوب قابل رفع كردن ميباشد.

در مقابل سئوي خارجي وب سايت وجود داراست كه مشتمل بر ايجاد و ساخت و ساز بك لينك و پيوند براي وب سايت از روشهاي گوناگون و عمل در شبكه هاي عمومي ميباشد.فرايند سئوي خارجي تارنما هم بايستي با استراتژي مطلوب و به آهستگي به خصوص در ماه هاي نخستين صورت پذيرد و پس از مدتي مي شود به آن سرعت بيشتري بخشيد و تعداد بك لينكها را زياد كرد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/17 ساعت: ۰۸ توسط:mashhadseo :