چرا گوگل PBN ها را شناسايي و جريمه ميكند؟
براي شناخت با اهميت لغات كليدي در بهينه سازي اين نوشتهي علمي به شما سفارش مي شود.
در مرحله بعد از آن مبادرت به تايپ كردن محتواي يونيك و ديدني نمائيد. سئو در مشهد درين مرحله بايستي بسيار ظريف كار فرماييد. كوشش نماييد بدر محتواي خويش به هر سوالي كه ممكن ميباشد ذهن كاربر را مشغول نمايد جواب دهيد. از تكرار بيش تر از حد عبارات كليدي بپرهيزيد. به مكان آن ميتوانيد مساوي هاي مطلوب گزينش فرماييد. كارايي فرمائيد در جاهايي كه نياز ميباشد از تصاوير و فيلم هاي مطلوب به كارگيري فرماييد. بعد از اينكه فعاليت ساخت و ساز محتوا به انتها رسيد، مي بايست لينك و پيوند ها داخلي را ساخت و ساز فرماييد. شما ميتوانيد هر تعداد كه بخواهيد لينك و پيوند داخلي ساختوساز فرمائيد. ولي اعتنا داشته باشيد كهاين عمل را به طوري تماما طبيعي انجام دهيد. ما سفارش ميكنيم كه در يك نوشته ي علمي حدودا 1000 واژه و كلمه اي في مابين 3 تا 4 پيوند داخلي ساخت فرمائيد.
نكته اي كه بايستي براي برد فارغ از به كار گيري از بك لينك و پيوند به آن اعتنا ويژه داشته باشيد، مدير تارنما ميباشد. شما بايستي براي وبسايت خويش رئيس واحد تعيين نمائيد. چون براي برد در ساختوساز پيوند هاي داخلي مديريت تارنما بايستي احاطه كافي بر مجموع محتواهاي قبل تارنما داشته باشد. تا بتواند با استعمال از آن مبادرت به ايجاد محتواهاي نو نمايد و بتواند به آنان پيوند بدهد. به همين برهان تلاش نمائيد براي وب سايت خويش يك مديريت مشخص داشته باشيد. و از تغيير تحول رئيس اجتناب فرمائيد. درحالتي كه به هر دليلي بدون چاره به تغيير و تحول رئيس وبسايت مي باشيد، برهه زماني مدت موردنياز را در مشت رئيس نو قرار دهيد تا بتواند احاطه كافي بر كل محتواهاي جان دار در وبسايت پيدا نمايد.
چرا گوگل PBN ها را شناسايي و جريمه مينمايد؟
گوگل الگوريتم هاي خاصي براي سكو بندي دارااست. غرض گوگل از توليد الگوريتم ها اين ميباشد كه مديران وب سايت ها جاي اين كه بر ارتقاء تعداد پيوند هاي داخلي و فرنگي وبسايت خويش متمركز شوند، تمركز مهم خويش را بر ساختوساز محتواهاي اختصاصي بفرد بگذارند. به عبارت ديگر، گوگل رغبت دارااست كه كيفيت شغل هاي توليدي را ارتقاء دهد. البته در كانال هاي PBN به هيچ عنوان توجهي به كيفيت محتواها نميشود. يعني به هيچ وجه به ذوق و ذائقه استفاده كننده احترام نهاده نميشود. فقط با صرف هزينه ، مديران رغبت داراهستند به مقصود مهم خويش يعني سودآوري برسند. ولي گوگل ميخواهد منفعت را در اجرو پاداش به همت مديران به آن كادو بدهد.
بك پيوند PBN
در به كارگيري از كانال PBN، مديران جاي اين كه سعي بر آشنايي استفاده كننده و سعي براي كسب رضايت وي داشته باشند، با ساختوساز پيوند هاي داخلي و فرنگي صرفا ميخواهند به فايده برسند. در واقعيت، گوگل تمركز مهم خويش را بر رضايت كاربر و كيفيت عمل قرار داده ميباشد. اين در حالي ميباشد كه رضايت كاربر و كيفيت محتوا دو عاملي ميباشد كه در كانال PBN ابدا به آن اهميت داده نميشود. به همين برهان، برهان گوگل اين نوع تكنيك را كلاه سياه معرفي و آن را جريمه مي نمايد.
گوگل چهطور PBN ها را شناسايي مينمايد؟
مهمترين عاملي كه ميتواند باعث خواهد شد كه PBN از سوي گوگل شناسايي گردد تعداد بالاي پيوند هاي خروجي آن ميباشد. چون اكثر اوقات اشخاص با به كار گيري از اين نوع كانال ها در ساخت و ساز لينك و پيوند ها افراط مي نمايند. البته برخي اوقات ممكن ميباشد گوگل در شناسايي وبسايت هاي خلافكار در گير نادرست گردد. ولي استدلال اساسي شناسايي و جريمه وبسايت PBN وجود بك لينك و پيوند هاي زياد ميباشد. ادله اساسي ديگر يكسان بودن IP و صاحب و مالك وب سايت هايي ميباشد كه به يكديگر لينك و پيوند ميدهند. فقط موردي كه قادر است مالك تارنما اساسي و وبسايت پيوند دهنده مشترك باشد، راجع به ساختوساز لينك و پيوند هاي داخلي ميباشد. ولي در بك لينك و پيوند ها يا اين كه پيوند هاي فرنگي درصورتيكه IP يا اين كه صاحب هر دو تارنما مشترك باشد، مطلقا اين گزينه از سوي گوگل تحت عنوان PBN شناخته و جريمه ميگردد.
به چه شكل ميقدرت PBN هاي رسمي توليد (كه به وسيله گوگل شناسايي و جريمه نشويم)
استعمال از كانال بلاگ سري
برچسب: